Wildlife Skrevet 20. August 2016 Rapporter Share Skrevet 20. August 2016 20 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Helt klart, man bare kapitulerer. Jeg var på ferie i Hellas nylig, har ikke vært med hunden min på snart 1 måned, men jeg fant framdeles hundehår mellom tennene og i senga Haha.. vi reiser til kreta 1 uke nå på fredag og må innrømme at det blir godt med et lite avbrekk fra all hundehåra. Men gruer meg til å reise fra ham? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. August 2016 Rapporter Share Skrevet 20. August 2016 8 timer siden, Mud skrev: @Heidihj Toddy er visst sånn ca ren SH, og det merkes utrolig godt på pelsen. Den er kanskje kort, men den er ekstremt tykk, selv etter et år som innehund. Jeg tror som sagt ikke det er pelsen det står på , men mentaliteten. Onkelen min hadde flere rene SH og han hadde alltid en pensjonist eller to boende inne i tillegg til en grønlandshund han holdt av litt ukjente grunner.. ( tror den egentlig skulle brukes som vakthund). Jeg kan liksom ikke annet enn å stusse hvis malamutten har sååå ekstrem pels at den ikke er egnet som innehund. En malamute kan fint være innehund, men de trives godt som utehunder. Men mange malamuter syns det kan bli i varmeste laget inne på vinteren. Syns ikke det er noe rart med det overhode må jeg si 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts