Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjøledekken Ruffwear Swamp Cooler


Recommended Posts

http://zooper.no/produkt/hund/sikkerhet/ruffwear-swamp-cooler-kjoledekken

 

Noen for har testet dette dekkenet? Har en hund med tykk pels og mye underull som har flyttet til Sørlandet med et litt annet klima enn hun er vandt til. Ser litt mørkt på Sørlandssommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer så klart ikke på spørsmålet :P men har kjøledekkenet til silvershade og er kjempefornøyd med det! Det er ikke vann i det så man slipper å tenke på at det kan bli ubehagelig for hunden eller må fylle på vann. 

http://www.canider.no/products/silvershade-dekken (PS jeg kjøpte mitt fra USA; de har ofte tilbud der så da kommer man under momsgrensa)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke svar på det du spør om :P Min sliter også i varmen, men har vært litt skeptisk til dekken nettopp fordi det virker så tett. Silvershade har jeg mer trua på. Men nå som hurtta har kommet med en kjølesele tenkte jeg å teste ut den! Sett på den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hurrta sitt, som er nesten identisk.

Hampus ( DSG ) og Gåttfred ( boston terrier ) har hatt sine i noen år.

Bruker de jo bare på ferie, vi har det jo aldri skummelt varmt i Tromsø liksom.

Shibaen vår takler varmen veldig bra.

Men i fjor var vi på utstilling i Debrechen, hvor det ble veldig varmt, og lite skygge.

Da kjøpte vi et til han og.

Vil si han hadde god effekt av dekkenet.

Han har relativt tykk pels med underull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går for Ruffwear, så sørg for å få prøvd størrelse før du kjøper - jeg sitter med "noen" ekstra softshelldekken fordi cm-angivelsen var helt "off" (og ja, vet jeg kan skylde meg selv som handlet på utenlandsk nettbutikk :hmm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...