Wildlife Skrevet 24. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Ønsker meg en hundeblåser jeg. Men lurer på om det er nødvendig. Han blir ikke badet så ofte. Er jo polarhund så redd for å bade han for mye. Men lurer på om det kanskje er greit likevel mtp å få blåst vekk løs skitt og løse hår? Vil det bli mindre hundehår inne feks om jeg blåser han litt ofte ute? Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 24. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Det er varierende hvor ofte jeg badre mine hunder, men de bades nok ganske ofte i utstillingssesongen. Jeg har blåser, og anbefaler alle å anskaffe en uansett hvor ofte man bader hundern. En blåser er rett og slett genial, ikke bare for å få hunden tørr, emn for å få vekk skitt, smuss og løse hår. Anbefales på det sterkeste her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 24. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Helt genialt med blåser ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 24. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Hvor mye penger må man legge i en blåser for å få en skikkelig en? Tenker ift røyting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 24. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Veldig fornøyd med min, mener den kosta 1800 kr eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 24. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Inntrykk av at du får en ok til rundt 1500-2000? Er veldig frista. Må nok vente til neste mnds lønn men har fått inntrykk av at det har en del å si og at mye skitt og hår kan unngås inne med en blåser☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Min kosta 1500, og den kjøpte jeg for 5-6 år siden. Den er veldig mye brukt, så den skal nok snart skiftes ut, men den har vært bånn solid og gull verdt, altså. Blir en kraftigere på meg neste gang, men jeg har mange hunder, og bader ofte. Du trenger jo ikke bruke såpe, eller såpe inn hele hunden hver gang du bader. Det holder jo ofte å spyle av møkka, og så føne. I røyteperioden hjelper det også å bare føne dem når de er tørre, man får av mer på den måten enn med børste. Selv foretrekker jeg å bruke såpe når jeg bader (selv om det blir ofte i perioder), for jeg synes de blir seige hvis man bare blåser av møkka, men det er jo også fordi vi har hundene inne og i møblene. Blir noe litt annet for de som har hunder boende eller stående mye ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 25. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2016 Noen som har en nettside eller bilder av bra blåsere? Lurer på å skaffe meg en sånn blåser selv. gjerne blåser med stativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2016 Jeg kommer til å kjøpe meg blåser til neste røyteperiode. Vurderer å gå for denne her fra Hund1.no. Der har de også flere typer med stativ, @Katharina. Jeg føna jentene i dag med vanlig føner, og det gjør dem jo delvis tørre, men det er bare fordi Aiko er så nedrøyta at det funker, på Imouto har det liten eller ingen effekt. Og løshåra forsvinner IKKE på henne som har tidenes tetteste pels. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 25. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2016 Jeg kjøpte fra HundIHuset på facebook http://www.finn.no/butikk/hundihuset?previous=58070795 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts