Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Er det noen som er medlemmer på Nitrogruppa på Facebook her? I så fall vil vi sette stor pris på et "liker" i fotokonkurransen som kjøres der nå. Hvis bildet av min lundehund Lina får flest "liker" før 20. mars, vil premien tilfalle Norsk lundehund klubb. 

Vi ligger ganske godt an i øyeblikket - bare et par likes bak en schäfer: 

https://www.facebook.com/groups/nitrogruppa/permalink/985637058140203/?comment_id=985652084805367

Skrevet

Så vidt jeg kan se, ligger Lina veeeeldig godt an nå, men det er mange om beinet :-)

Noen sliter med å få likt, men det fungerer visst bedre på PC enn mobil. 

Hvis noen stemmer, setter vi pris på om dere holder tråden her varm ved å orientere om det :-)

Skrevet
Akkurat nå, Kristiin skrev:

Hvordan fikk du til å linke direkte til kommentar? :)

Tja, kan jeg avsløre sånne bedriftshemmeligheter, da? ;-)

Jo, hvis du lover å stemme og spre det glade budskap om Lina, så .... 

Jeg høyreklikket på tidspunktet for publisering under bildet av Lina (det står nå 19 t der) - kopierte linkadressen, og den så sånn ut: https://www.facebook.com/groups/nitrogruppa/permalink/985637058140203/?comment_id=985652084805367&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D

Så klippet jeg bort det siste &comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D, og da funket det visst. 

• Like 1
Skrevet
11 timer siden, JTT skrev:

Stemt :)

Takk, takk! I øyeblikket kan jeg bare se at vi ligger bak en boxer med solbriller. Ikke et vondt ord om boxere, men det tenker jeg vi må klare å slå ;-) 

• Like 1