Gå til innhold
Hundesonen.no

Teltur med hund - hva trengs av utstyr


Guest Maries
 Share

Recommended Posts

Guest Maries
6 minutter siden, Carro92 skrev:

Med en såpass liten hund hadde jeg lett stappa opp i posen, hilsen ho som sover med 2 whippeter og 1 pointer i posen :P 

Men helt ærlig, regner med du skal bære alt stæsjet sjæl også? Da ville jeg ha tatt med minst mulig, om sommern har whippsene og pointern kun med regndekken, potesokker, førstehjelpskrin (med potesalve) og mat. Noe mere trenger de ikke, de er sære dyr som ikke ligger å ligge på hardt underlag ellers, men i skæven har de fint lært seg å ligge i lyng osv :) 

Tror hun blir fornøyd med et lite liggeunderlag og et teppe :) Hun er ikke stor så det tar ikke så mye plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Dem har drukket i bekker når jeg har vært under vegs og tørrforet har jeg posjonert ut i skitposer så det blir minst mulig embalasje. HAr også noen ganger brukt  skitposen til vannskål gjør jo ikke noe om dem griser vannet. Tar med ekstra liggeunderlag i forhold til antallet hunder. Tar med dekken og potensrekker ut fra lengden på turen og hvor vi skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maries skrev:

Hvor får du kjøpt de? 

Burde fåes i de fleste dyrebutikker! Ellers selges de for slikk og ingenting på ebay. :P

Edit: Ser de har Beco sin variant på Dyresjappa. Den har vi også i butikken jeg står i, men jeg liker bedre enten den fra trixie (tror de har den på Storo) eller de typene de har på ebay. Den fra Beco er mykere i gummien, så jeg kløner litt mer med å få lagt den sammen. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

HVorfor jeg begynte med liggeunderlag til hunden også. Jo enkelt han stjal mitt i løpet av natta og stjal dem ikke mitt så stjal dem plassen til de andre jeg lå sammen med. 

På de første overnattingene ute på fjellet om vinteren med hund så brukte ejg en ullgaenser til hunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...