Paranomia Skrevet 1. Mars 2016 Rapporter Skrevet 1. Mars 2016 Med pusebursdag! 00.00: Ordner meg før det er natta - trynet skal ha x-antall kremer 01.00: Når vi skal legge oss får de noe godt, så her er vi i godteri/utstyrsskuffen til bikkjene. Bjørn fikk favorittgodisen sin og Pluto fikk et halvt griseøre. 02.00: Får ikke sove... Seee så søte 10.00: Står opp. Disse ville ikke stå opp derimot 11.00: Sto opp til slutt Måtte jage dem ut av soverommet (dvs bære dem ut og legge dem på klorestativet, trøtte jo!) fordi fuglene flyr fritt der hver dag. 12.00: Pasienten fikk Metacam og Bactrim pga et bittsår på foten 13.00: Ser på Elementary 14.00: Amiga fant noe spennende, og Knertefjert (måtte bare bli sånne kallenavn av Knerten...) i bakgrunnen er fortsatt trøtt 15.00: Sminker meg 16.00: Bjørn 17.00: Bikkjene venter på gubben som har vært på søppelfyllingen 18.00: Middag. Amiga følger med. Tilleggsbilde, ca kl 18. Lano 3 år Bursdagskake med tre "lys" 19.00: Akkurat vært på postkontoret og plukket opp en pakke, også på vei til venninna mi. Og lett etter bilnøkkelen i bilen i 15 min... Hater når det skjer! 20.00: Sjokoladesnurringser hos venninna mi 21.00: Hjem. Hadde snødd en del! 22.00: Bjørn koser seg med beinet til Pluto 23.00: Sjekker til marsvina og gir pasienten antibiotika. 00.00: Legger fuglene for natta. Micro (t.h) og damene. Avslutter med bilde av de minste beboerene her (Og halve mor) 13 Siter
Stine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Så mange herlige dyrebilder Håper marsvinet er bedre i foten nå! Siter
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 For en deilig dag Morsomme Bjørn med beinet Siter
LØJ Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Herregud for noe herlige katter å våkne opp til Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Hva gjør den bananen i kremskapet ditt ? Pluto så litt misunnelig ut på kaka til Lano Utrolig søte katter, savner virkelig å ha katter... Siter
jma Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Uttrykket til bikkja på bursdagskake-bildet 1 Siter
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Kjenner jeg savner undulatene mine nå. Blitt redd fugler siden sist, så godt å kunne se de på bilder når jeg ikke kan ha selv Siter
Paranomia Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 9 timer siden, Stine skrev: Så mange herlige dyrebilder Håper marsvinet er bedre i foten nå! Takk Det begynner å komme seg nå heldigvis 7 timer siden, MegaMarie skrev: For en deilig dag Morsomme Bjørn med beinet Størrelse ingen hindring, hilsen Bjørn 3,5 kg 4 timer siden, LØJ skrev: Herregud for noe herlige katter å våkne opp til Kjempeherlige De hadde holdt oss våkne store deler av natta, men det er liksom "greit" når de er så søte 3 timer siden, Teserere skrev: Hva gjør den bananen i kremskapet ditt ? Pluto så litt misunnelig ut på kaka til Lano Utrolig søte katter, savner virkelig å ha katter... Banankrem Pluto var supermisunnelig ja, men han fikk slikke asjetten Takk 3 timer siden, jma skrev: Uttrykket til bikkja på bursdagskake-bildet Hihi 2 timer siden, WelshenNemi skrev: Så fine bilder Takk 14 minutter siden, Christine skrev: Kjenner jeg savner undulatene mine nå. Blitt redd fugler siden sist, så godt å kunne se de på bilder når jeg ikke kan ha selv Undulater er kjempefine 2 Siter
mushi Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Så mange dyr! Koselig! Hvordan går det med katter og fugl samtidig? Siter
Paranomia Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Så mange dyr! Koselig! Hvordan går det med katter og fugl samtidig? Kattene og fuglene er ikke sammen :-) Fuglene står på soverommet, på dagtid hiver vi ut kattene og lukker igjen døra og setter opp døra på buret så de flyr fritt på soverommet. På nattestid sover fuglene i buret :-) Siter
Paranomia Skrevet 3. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2016 17 timer siden, Toril skrev: En herlig gjeng du bor sammen med!! Takk! Jeg er selvfølgelig helt enig Siter
Recommended Posts