Gå til innhold
Hundesonen.no

løs hund..


Wildlife
 Share

Recommended Posts

Jeg jobber i barnehage ved siden av en skole. I dag gikk det en schæfer rundt her løs. Etter litt avventing fant vi ut vi skulle ringe politiet. De ba meg ta kontroll på hunden og så skulle de hente den. Jeg fikk ham inn i buret mitt i bilen og der er han nå vært en stund. Venta på politiet som ikke kom. Ringte opp etter en time og fikk beskjed om at dette fant de ikke noe om pg om jeg kunne kjøre hunden til byen. Det kan jeg ikke siden jeg er på jobb. Spørsmålet jeg fikk da var skamløst. Om jeg ikke kunne slippe den løs igjen å se om den gikk hjem. Nei hunden så tydelig lost ut og ante ikke hvor den skulle. Barn i skolegården girer den opp og den løper rundt gjerdene på bhg hvor barna gjerne stikker fingre gjennom så nei det var ikke aktuelt. Nei da måtte jeg bare ha den i bilen så skulle hun se om hun fikk sendt opp en bil. Blir matt jeg. Stakkar hund. Så veldig shabby ut hunden og klørne var sykt lange! Skuffa over politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom. Ville ikke ta med seg hunden. Spurte om jeg kunne ha den i bilen lengre.Fant ikke chip. Fant etter litt ut hvem sin hund det kunne være. De reiste opp. Eier ikke hjemme. Prata med nabo. Hunden pleide gå løs. Så kom de å henta hunden for å kjøre den hjem og bare slippe den løs der igen. Skamløst!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Her hentet ikke politiet hunder, men falck. 

Er vel eier som fortjener en pekefinger, ikke politiet. Ville tro de har bedre ting å finne på enn å hente løse hunder.  

 Men veldig dum ting å foreslå, det er jeg enig i.  

Nei det er greit nok det men da bør de ikke si de skal komme å hente den så drite i det. Visste ikke helt hvem vi skulle ringe til. Tydeligvis ikke de heller. Ja hadde jo håpet at de skulle ta hunden med seg slik at eier måtte hente den der. Huff... er desverre verken falck eller kennel de putter hunder de finner her. Derimot var det flere som visste om tilfeller der hundene har måttet vente på politistasjon til eiger dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...