Gå til innhold
Hundesonen.no

Jervehiet


Feline
 Share

Recommended Posts

Skal kjøpe sovepose til hunden, men er så usikker på størrelsen. Hun er en liten dalmatiner, lenge siden jeg har veid henne nå, men mellom 21-23 kg vil jeg tippe. Jervehiet er i størrelser M opp til 20 kg, og L opp til 40 kg. Noen som kan si noe om hvordan de er i størrelse? Kan det holde med den medisum posen? Opp til 40 kg høres jo veldig digert ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en dvergpincher som har en str m. Han svømmer i den. Han er en diger DP på 10 kg. Kanskje ikke så matnyttig informasjon, men det er det jeg kan bidra med. :icon_redface:

Uansett så elsker han jervehiet sitt. Når jeg pakket det sammen prøvde han febrilsk å bli med inn i trekket til jervehiet. Fnis.

Så han sov ute en hel påske i jervehiet sitt. Altså på dagtid. Så stor suksess til en meget sær herremann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carro92 skrev:

jeg har L til min pointer som er ca 18-20kg, og jeg føler ikke ho kunne hatt noen mindre, greit å ha noe plass å kunne strekke ut bein syns jeg :)

Ok, da blir det L, pointer og dalmatiner er jo ganske like i fasongen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...