Schæfermann Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Mange her fra Trondheim som driver med ipo? Forsåvidt også i resten av landet? Er det også noen som er interessert i ipo? Siter
Zitka Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Jeg driver/har drevent.. Vært dårlig med trening på c-arbeid på ei stund, men trenger RIK-lydighet og spor.. Siter
Malamuten Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Du får komme på trening @Krutsi Vi er med som regel hver mandag og torsdag, ihvertfall nå i vinter Siter
Zitka Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Akkurat nå, Malamuten skrev: Du får komme på trening @Krutsi Vi er med som regel hver mandag og torsdag, ihvertfall nå i vinter Det er nok dessverre ikke treningsmulighetene det stopper på.. Noe mer med 100% jobb, småbarn, gubbe som jobber mye overtid og i tillegg bekkenløsning så jeg og ipo-hunden min tester familielivet vi hovedoppgaven nå om dagen er å trekke akebrettet med barnet til og fra barnehagen Siter
Malamuten Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Akkurat nå, Krutsi skrev: Det er nok dessverre ikke treningsmulighetene det stopper på.. Noe mer med 100% jobb, småbarn, gubbe som jobber mye overtid og i tillegg bekkenløsning så jeg og ipo-hunden min tester familielivet vi hovedoppgaven nå om dagen er å trekke akebrettet med barnet til og fra barnehagen Bagateller 1 Siter
Margrete Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Skrevet 4. Februar 2016 Holder det med å late som? Trener RIK i Oslo og omegn, og har ett håp om å få startet IPO en gang i løpet av hundens liv. Jeg har litt konkurranse/prøve vegring, selv om jeg trener mot det. Siter
Guest vivere Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Skrevet 4. Februar 2016 2 timer siden, Margrete skrev: Holder det med å late som? Trener RIK i Oslo og omegn, og har ett håp om å få startet IPO en gang i løpet av hundens liv. Jeg har litt konkurranse/prøve vegring, selv om jeg trener mot det. Snakk om å sette sitt lys under ei bøtte. Dere er flinke og det er bare det lille oppmuntrende som trengs. Siter
Ingidano Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Skrevet 4. Februar 2016 Vurderer å starte SL med valpen. Jobber i vert fall med sportrening, og har begynt lydighetstrening. Skal gå Ferdselsprøven med mellomsten i slutten av måneden Siter
Recommended Posts