Mumriken Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Må desverre omplassere min herlige sheltie på 4,5 år. Han er utrolig snill og god, lydig, smart og lettlært. Er snill og grei på alle måter, men er ikke veldig vandt med barn. Dette kan jo selvfølgelig trenes på. Han går i klasse to i agility og har bronsemerket i lydighet, men er aller best i å ligge i armkroken din i sofaen med hodet sitt i fanget ditt. Omplasseres kun til hundevandte mennesker med en stabil livssituasjon, som ønsker seg en snill og god kosehund og en trofast turkompis. Ring for mer informasjon; 95195396 2 Siter
Katharina Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Så søt og fin han er Er bare det at jeg har fire hunder fra før av... 1 Siter
Anette Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Akkurat nå, Eplefe skrev: @Anette, noe for svigermor? ja,det kunne det vært skal ringe mamma etterpå. Siter
simira Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Min svigermor vurderer visst også hund igjen. Trenger han noe mer enn tur og kos? Og hvordan går han med andre hunder? Siter
Mumriken Skrevet 2. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Han klarer seg veldig bra med tur og kos Han er veldig trygg i møte med andre hunder. Han er ikke noen dominant hanne, og har aldri vist noe agressjon mot andre hunder annet enn ett par episoder der han har vært litt sjalu hvis andre hannhunder er pågående på meg. Siter
Recommended Posts