Ingvild Skrevet 1. Februar 2016 Rapporter Skrevet 1. Februar 2016 Her kommer en liten master-EFIT! Hadde ikke akkurat en særlig produktiv dag, og har ikke gjort noe fornuftig i kveld. Bare vært slappfisk! Men det er lov det på en blåmandag. Jeg sov litt lenge i dag, men klokka halv ni hadde jeg tatt en dusj og var i gang med å lage frokost. Så måtte jeg vente på at badet ble ledig så jeg fikk pusset tenner, og da kunne jeg like godt vente enda litt til så jeg fikk noen å slå følge med til skolen. Så klokka halv ti satt jeg altså i gangen og ventet. Litt før halv elleve var jeg ferdig med å svare på et par e-poster og lage en plan for uka. Ser allerede fram til fredagens øl&kollokvie. Klokka halv tolv satt jeg og skrev. Eller prøvde å skrive i alle fall. Halv ett hadde jeg lunsjpause. I dag tok vi en drøyt lang lunsjpause hvor vi blant annet testet diverse snapchatfiltre. Halv to: Satt på masterplassen min og prøvde å skrive. Googlet "skrivesperre" og leste noen tips til hvordan man kan bli kvitt den. Halv tre: Studentfôr. Halv fire: Hadde tatt en runde rundt på bygget for å strekke på beina. Kom over en del bøker som en foreleser har satt fram for å kvitte seg med. Plukket med tre bøker som så artige ut, men som jeg sikkert aldri kommer til å lese. Halv fem: Ensom på mastersalen. Halv seks: Pasta carbonara til middag i dag. Halv sju: Ser på Norges styggeste rom og chiller med home-crewet mitt aka mine roomies. Ugla oppe til venstre har vi på en måte lånt litt (tatt) fra Sangkoret Lærken. Det blir sikkert @Siri glad for å høre. Halv åtte: Spiser mango til dessert. Spennende. Halv ni: Har skiftet sengetøy og lagt fram ei ny bok som jeg skal begynne å lese NUH! Halv ti: Hverdagskveld i stua. Og nå er det altså tid for å finne senga med boka mi. God natt! 10 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Jeg blir litt sjalu på masterhverdagen din. Ekte student, liksom. Siter
Siri Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Man STJELER ikke fra Sangkoret Lærken vel??? Ellers så det akkurat ut som en helt perfekt masterdag *ler*. 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Herlig! Et ørlite øyeblikk savnet jeg å være student. Det gikk fort over, heldigvis Men så ut som en perfekt masterdag, håper skrivesperren løsner snart. Siter
Ingvild Skrevet 2. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 4 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Jeg blir litt sjalu på masterhverdagen din. Ekte student, liksom. Ja! Ekte student er jeg hvertfall når det kommer til prokrastinering og kaffedrikking og sånt. Men det er jammen deilig å bare ha denne ene tingen å fokusere på. (Tror dessuten det er litt nødvendig for min del, for hadde jeg hatt andre fag eller jobb eller noe i tillegg hadde jeg aldri blitt ferdig med avhandlinga mi...) 3 timer siden, Siri skrev: Man STJELER ikke fra Sangkoret Lærken vel??? Ellers så det akkurat ut som en helt perfekt masterdag *ler*. Eeehh...! Til mitt forsvar var det ikke jeg som gjorde det og det ble gjort under påvirkning av alkohol. Men vi har vel forsåvidt hatt noen år på å levere den tilbake igjen på. 1 time siden, Raksha skrev: Herlig! Et ørlite øyeblikk savnet jeg å være student. Det gikk fort over, heldigvis Men så ut som en perfekt masterdag, håper skrivesperren løsner snart. Hehe! Det er en del goder med å være student, men det er jammen meg litt frustrerende i blant også. Kjenner nå at jeg skal i alle fall ikke gå på med en doktorgrad med det aller første. Skrivesperra har løsna litt i dag i alle fall, men i dag skriver jeg jo også om noe som mer mye lettere å skrive om enn jeg gjorde i går. Men etter å ha tilbrakt hele januar med å bare stirre på skjermen har jeg bestemt meg for å produsere MYE tekst denne uka, samme hvor dårlig den blir. Bedre med dårlig tekst enn ingen tekst. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 12 minutter siden, Ingvild skrev: Ja! Ekte student er jeg hvertfall når det kommer til prokrastinering og kaffedrikking og sånt. Men det er jammen deilig å bare ha denne ene tingen å fokusere på. (Tror dessuten det er litt nødvendig for min del, for hadde jeg hatt andre fag eller jobb eller noe i tillegg hadde jeg aldri blitt ferdig med avhandlinga mi...) Eh, nei, det er liksom det. Siter
Siri Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 1 time siden, Ingvild skrev: Eeehh...! Til mitt forsvar var det ikke jeg som gjorde det og det ble gjort under påvirkning av alkohol. Men vi har vel forsåvidt hatt noen år på å levere den tilbake igjen på. Forklaring god nok det Siter
Cloudberry Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Fikk litt sånn studentliv-savn av denne jeg BTW, kjøpte ikke du leilighet på Ås? Siter
Ingvild Skrevet 2. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Akkurat nå, Cloudberry skrev: Fikk litt sånn studentliv-savn av denne jeg BTW, kjøpte ikke du leilighet på Ås? Nei, men foreldrene mine eier en leilighet her som jeg leide før. Nå leies den ut til noen andre. Siden jeg ikke har hund lenger ville jeg benytte sjansen til å bo i kollektiv med et par gode venner. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Åeh! Jeg vil studere igjen! Så koselig dag altså 1 Siter
LØJ Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Begynner å glede meg til starten på min master når jeg ser dette 1 Siter
mushi Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Skrevet 2. Februar 2016 Herlig produktiv dag. Bedre lykke til i morgen liksom Siter
MegaMarie Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Haha, jeg tenkte først at "Norges styggeste rom" var et tv program, så tenkte jeg "nei, hun mener sikkert at hun ser på det rommet hun er i og syns det er norges styggeste" Så innså jeg igjen at det var et tv program, for rommet var ikke spesielt stygt Siter
Recommended Posts