Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mye veier din hund?

Miko

Recommended Posts

Skrevet

Hvor mye veier din hund?

Miko veier 3,2 kg, han kommer ikke til å bli så mye større.... kanskje 3,5 kg som voksen :(
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Min hund veier 40 kg. Hun er ikke tykk. Vet ikke om hun kommer til å bli tyngre. kanskje hvis hun får mer muskler etterhvert. Moren hennes veide 45 kg, så hun har anlegg for å kan bli den vekten etterhvert.

Skrevet

rex (blanding av golden retriever/svensk lapphund) veier ca 27 nå. man han har veid 35.... :( det kom av at vi kastrerte han, også gikk det litt over styr.... :( men som noen tror så kommer ikke økning i vekt på kastrater av at de blir roligere, men av forandringer som skjer i hormonene. som gjør at de har lettere for å legge på seg..

Kiza veier ca 4 kg. lenge siden vi har veid henne, men jeg kan fremdeles bære henne lenge på strak arm (ikke at jeg har for vane å gjøre det altså ;) ) så jeg regner med at hun ikke er blitt 5 kg ennda..

Skrevet

Diego veier 17 kg og han er 1 år gammel.

(Rasen skal være oppi 30 kg, så han er en liten Chow)

Cody veier 18 kg og han er 4 mnd. Så han blir svær..

Skrevet

Vesla veier 8 kg og blir 8 mndr på fredag.

Lisa vet jeg ikke hvor mye veier, hun hadde har lagt på seg mye pga. forrige eiers fôring <_< , så det er nok for mye fortsatt...

Skrevet

timon e 2 kg!! 3 måna og 600g??? va d lide eller? ka rase e d?

Ikke skriv med dialekt er du snill. Det er ikke alle som skjønner det ettersom det er både svensker og Dansker på forumet!

Skrevet

hmmmm...lille gullet mitt er vel ikke mer enn 40 kg nå, i og med at han har tatt endel av pga antibiotika kurene han har vært på i det siste (2 med kun 14 dagers mellomrom).

Regner med at han kommer til å legge seg ut til en 47 ca - håper ikke på mer enn det.. :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...