Wildlife Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2016 Flere som skal dit? Blir vår første utstilling. Vi stiller begge dager i valpeklasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2016 Når er påmeldingsfristen? Kanskje minien skal få debutere som junior? Jeg har bare stilt en gang før, det gikk så som så. Kanskje nr. 2 blir bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2016 vi kommer, forhåpentligvis begge dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 29. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2016 Jeg kommer med basenjien begge dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 29. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2016 ?☺ tror fristen er 22 feb ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 8. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Andre som stiller her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Blitz er påmeldt Men jeg er feig og skal ikke stille henne selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Jeg kommer. Jeg skal stille samojed valp og japansk spisshund voksen. Det var 4 samojedvalper lørdag og 2 søndag. Også var det 8 japanske spisshund voksen begge dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Freja alene sammen med en valp (som ventet :P) Bare 5 hunder i gruppen 6,7,8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Pokker, tror det er vintercup den helga. Må se hva som er mulig å komme seg til tenker jeg, dumt man ikke kan dele seg i to, jeg vil se på begge deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts