Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Legger ut melding her i tilfellet noen kan hjelpe meg. Jeg skal på nettverkssamling med jobb 8-10.mars, og lurte på om det er noen snille sjeler som kan passe en glad labrador gutt? Jeg flytter til Arendal  i slutten av februar, og samlingen er i Lillestrøm. Er ute etter noen i strekningen Arendal-Porsgrunn, eller om det er noen i Oslo/Lillestrøm området så kan jeg ta ham med dit. Det er snakk om kvelden 8.mars- ettermiddag 10.mars.

Litt om hunden: Ecko er en glad labrador født oktober 2013. Han er en rolig gutt, som elsker å gå på tur, rulle seg i snøen og bade i kjent labrador stil. Han er veldig leken, men om andre hunder ikke vil leke og sier ifra respekterer han det. Han går godt overens med andre hunder, kan dra litt i båndet på tur om han har på sele. Vi konkurrerer i rallylydighet og har opprykk til kl 3. 

Er det noen der ute som kan hjelpe? Svarer gjerne på spørsmål eller gir mer informasjon.

ecko.jpg

12043950_10153169268266056_2114655055_o.jpg

Skrevet

Det er absolutt ikke umulig at han kan være hos meg og Mio [emoji5] Jeg er på jobb da men, så enten må han ligge i bilen i løpet av dagen, eller at han er hjemme alene hos meg og Mio er med i bilen. Går det?

Skrevet
4 timer siden, Gro skrev:

Det er absolutt ikke umulig at han kan være hos meg og Mio emoji5.png Jeg er på jobb da men, så enten må han ligge i bilen i løpet av dagen, eller at han er hjemme alene hos meg og Mio er med i bilen. Går det?

Så snillt, tusen takk! :flowers: Det ser ut til å ordne seg med pass i Arendal nå, skal møte henne når jeg er kommet i hus i sør.  Setter utrolig pris på tilbudet, sier ifra om det ikke ordner seg likevel. :)

• Like 1