Gå til innhold
Hundesonen.no

Vet fleece/bed med eller uten antiskli


Recommended Posts

Jeg liker best de med antiskli. De  holder seg mer på plass på grunn av antisklibelegget, selvfølgelig, men også fordi teppet i seg selv da blir stivere.

Jeg bruker wet bed i valpekassa og da er det absolutt best med antiskli. De andre ligger alt for ustabilt hvis/når tispa graver.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med anti-skli. Tenkte å få tak i uten anti-skli til å ha som "gulvbelegg" på hunderommet. Jeg synes det kommer litt an på gulvtype. Glatt gu,v synes jeg absolutt det er bedre med anti-skli. Så kommer det også litt an på hunden :P 

Hvor får du kjøpt rull? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! :) Tror jeg kjøper med antiskli. Planen er å dele opp og ha litt her og der på glatt gulv i stua og som undrelag i bilen og i senga til hunden så da tror jeg det er best. 

@Monikawt , kjøper via en forhandler i Polen som bestiller for meg fra England neste gang hun får en forsendelse :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker også den med antiskli, den tørker fortere synes jeg også detter sand ned under teppet og blir liggende mellom mønsteret i antisklien, så hvis man løfter den rett opp er det lett å støvsuge bort :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vet bed teppe til å ha i buret i bilen. Den er med antiskli under og det er jo kjekt. Vet bed pleier å være billige på dogs4all og da kjøper jeg med en haug hvert år. Jeg kaster vet bed teppene om hundene gjør fra seg eller kaster opp eller diaré eller blir veldig møkkete og da er det kjekt med ett lite lager hjemme :innocent:  Jeg tok de vet bed toppene i vaskemaskina før og da ble vaskemaskina ødelagt pga. Pels og møkk. :blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...