Mirai Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Skrevet 3. Januar 2016 Vi gikk tur med @SoppenCamilla og Skip idag! Skip og Mirai er akkurat like store nå, det var litt festlig . Han klarte å løpe i full fres rett inn i leggen min på starten av turen, og fikk ganske vondt. Det skjønner jeg godt nå - har en diger kul midt på leggen.. De lekte veldig fint sammen . 17 Siter
Zitka Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Skrevet 3. Januar 2016 Artig å se at de koser seg sammen Jeg gjorde en god jobb som whippetpusher til @SoppenCamilla 4 Siter
SoppenCamilla Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Skrevet 4. Januar 2016 13 timer siden, Krutsi skrev: Artig å se at de koser seg sammen Jeg gjorde en god jobb som whippetpusher til @SoppenCamilla JA, det gjorde du! Vi er SÅ glade i ham, kunne ikke bedt om en bedre hund! Nydelige bilder, Julie! Skip lå RETT ut, basically resten av dagen. Var bare såvidt ute for å tisse. 3 Siter
Katharina Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Skrevet 4. Januar 2016 Herlige hundebilder av glade hunder Siter
Recommended Posts