Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva fikk du til jul?


BareLinn
 Share

Recommended Posts

Så fornøyd med jula! :D skikkelig deilig æ feire sammen med familien min igjen :heart: vært hjemme ei uke, vi har hele tiden vært 7 personer i huset, mamma og stefar, storesøster med samboer, lillesøster, meg og samboer. Lillesøsteren kjæreste feiret også julaften sammen med oss. 

fikk kjempemye fint! Pynteting, penger, to skogstadbukser, Kari traa ullgenser, Treningsklær, ullsokker, sengeklær, hundebok, pysj, ullundertøy og mer.

men det aller beste med denne jula tror jeg faktisk er at vi har vært sammen alle sammen, uten at det har vært noe som helst surmuling eller lignende. Alt har bare vært kos hele uka! Og Aron har vært helt gull. Hadde forventa litt mer surr med han med så mange folk, juletre, gaver og god mat. Han har vært så chill at mamma har kommentert det omtrent hver eneste dag "herregud så rolig han har blitt, jeg glemmer at han er her jeg!" Alle i familien husker hvordan han var da han var yngre :teehe: lillegutt har blitt voksen siste halvåret jo :wub: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alt for mye!Det som gledet aller,aller mest var en Parkerings-tillatelse i et turområde jeg er ufattelig glad i .Min herlige søster hadde funnet grunneierene etter å ha lekt detektiv lenge!!!!

Oh så mye dere har fått. Ungene mine får ikke lese denne tråden, de har århundrets kjipeste familie på vestkanten Tanter og onkler ga vist ikke noe i år. Ei heller storebroren til ungene. Og de i nor

Jeg fikk sjukt mye gaver, og er selvsagt veldig glad for det. Men den fineste gaven jeg fikk i år var en stor juleduk farmoren min har brodert og sydd til meg - mamma, tante og farmor har slike selv,

Posted Images

Sekk til fotoutstyr, to sølvsmykker, en ring og et armbånd, ny fin skinn lommebok, eventyrbøker, bærbar mobillader, godteri, ny vinterjakke, ullsokker, sporstbh, fin kopp og nytt sengetrekk :D

Synes alt traff bra på!

Hundene fikk alt for mye! :lol: Rundt 30 bein og godsaker HVER, pluss et par leker hver. De var ivrig i tjeneste når det gjaldt å pakke opp selv.. Til slutt måte jeg ta bort gevinsten når den var pakka opp så de ikke skulle spise seg forderva :lol: Min bror ønsket tydeligvis ikke julefred med å kjøpe en svær and som laga en ******* til lyd. Ene hunden synes den lyden var fryktelig moro... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kristiin skrev:

Sekk til fotoutstyr, to sølvsmykker, en ring og et armbånd, ny fin skinn lommebok, eventyrbøker, bærbar mobillader, godteri, ny vinterjakke, ullsokker, sporstbh, fin kopp og nytt sengetrekk :D

Synes alt traff bra på!

Hundene fikk alt for mye! :lol: Rundt 30 bein og godsaker HVER, pluss et par leker hver. De var ivrig i tjeneste når det gjaldt å pakke opp selv.. Til slutt måte jeg ta bort gevinsten når den var pakka opp så de ikke skulle spise seg forderva :lol: Min bror ønsket tydeligvis ikke julefred med å kjøpe en svær and som laga en ******* til lyd. Ene hunden synes den lyden var fryktelig moro... 

Engla fikk en gryntende gris, sammen med gaven til meg :pinch: den ligger fortsatt pent bortpakket, grusom lyd og den kommer til å bli drept fort :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...