Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmatråden. Spm og kommentarer

Recommended Posts

Skrevet

Hvem begynner? (siden man ikke kan bruke det som karma så er det jo egentlig mest negativ for vedkommende som starter bøtteballetten :P  )

Skrevet

Absolutt alt dere vil bli kvitt/ikke har bruk for lenger. 

Tenker jeg da, jeg har ikke enerett på dette. Jeg bare syns det virket som en god ide, da man gjerne har ting man ikke trenger som andre kanskje trenger. Sånn i dagens overflod av handling :) 

Skrevet
1 time siden, Kaja skrev:

Hahah, les lenken i startinnlegget så skjønner dere kanskje! :) 

Jeg slet med å forstå selvom jeg leste hele tråden :P men så trenger jeg ofte ting inn med teskje også så :lol: 

Får følge litt med så forstår jeg sikkert tilslutt :)

Skrevet
13 minutter siden, Monab88 skrev:

Åhh, fanken, jeg som hadde ordnet en liten pakke med div. godis:Laugh:

Får se om jeg finner noe annet spennende etter hvert!

Ja altså om pakken sendes som EN så går det bra. Men ikke legge ut ting som skal sendes til flere personer per post :)

• Like 1
Skrevet
14 minutter siden, maysofie skrev:

Hadde det vært mulig å regelsatt at bilde må vedlegges slik at man kan evaluere tilstand osv selv? :)

Jepp, legger det inn :) 

• Like 1
Skrevet
2 minutter siden, Kristiin skrev:

jeg legger ut et bildet av en bok, du sier den skal du ha. Så sender jeg deg boken og du sender noe sånn hva som helst tilbake (uten at jeg vet hva det er?) 

Ikke tilbake. Du legger det ut, så sender du det til den personen som ønsker seg akkurat den.

Skrevet
14 minutter siden, Kristiin skrev:

jeg legger ut et bildet av en bok, du sier den skal du ha. Så sender jeg deg boken og du sender noe sånn hva som helst tilbake (uten at jeg vet hva det er?) 

Som Line sier. Hvis du legger ut en bok så sender du den til den første som sier de vil ha den. Da har du ett karmapoeng og kan da velge noe fra noen andre. Personen du sendte bok til plikter å legge ut noe annet. 

• Like 1