Stine Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Klokka 10 våkner jeg, og ser at kun Trym har giddi å komme opp etter at C dro på jobb. Jippi, 1 desember og kalendere! I pakkekalenderen fra C fikk jeg organisk fair trade sjokolade! Så var det klar for min egen kalender og frokost, første episode av Narnia Så går jentene og jeg på tur, vi skal opp på den toppen vi skimter baki der. På toppen og vi kan se Gaustadtoppen i det fjerne! Hjemme igjen Og da er det på tide å mate Fia gullet Kos i sofaen Lunsj, syyykt god julebrunost på knekkebrød, klementing og fiken yoghurt med litt havregryn Så stikker Trym og jeg ned til Gran for å rusle en runde før dyrlegebesøket. Kjekkasen min! Sjekk av øyet (som gror greit, bare treigt) og ny resept på stoffskifte pillene hans. Prepping av middag. Kyllingminestrone med hjemmebakt foccacia ( fra jobben ) Så stakk jeg på jobb og glemte kameraet, men kom hjem for litt siden til en forskjøla C og 2 trøtte jenter (Trym hadde sniki seg opp og ligger og sover i senga ) Finner senga snart nå, skikkelig tett i hodet så skjer liksom ikke så mye mer her i kveld. 6 Siter
Snoffe Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Koselige bilder Og jeg elsket bildet du har over tven av gjengen! 1 Siter
Tekopp Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Enig i at bildet over tv'en var dritfint og jeg blir helt mo i knærne av tanken på at folk faktisk har sol nå om dagen, turen din så skikkelig digg ut! julebrunost, hva er greia? Er det med nellik eller noe slikt? 1 Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Fine bilder! Kan jeg spørre hvor dere har fått tak i den julekalenderopphengsgreia? 1 Siter
Stine Skrevet 1. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2015 Brunosten smakte rett og slett julekake @Tekopp Kjøpt på Nille ifjor @Raksha, så de hadde samme type iår men bare i sølv Takk dere, elsker det bildet selv 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Så ut som en koselig dag! 1 Siter
maysofie Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Ååååh, så fint dere bor til! 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 bildet over tv var fint Siter
Monab88 Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 Efit'ene dine er alltid så koselige 1 Siter
HeleneFS Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 For en deilig dag!! Er missunnelig på solen deres da, her er det grått hele tiden! Hvor har du funnet Narnia? Jeg vil også :D 1 Siter
Stine Skrevet 3. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 3 timer siden, HeleneFS skrev: For en deilig dag!! Er missunnelig på solen deres da, her er det grått hele tiden! Hvor har du funnet Narnia? Jeg vil også :D Takk alle sammen Det er endel år siden jeg kjøpte Narnia serien, men det var på en eller annen nettbokhandel tror jeg Siter
LinL Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Er det gamle Narnia?? eller er det animert? Jeg elsker Narnia ? Siter
Stine Skrevet 6. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 1 time siden, LinL skrev: Er det gamle Narnia?? eller er det animert? Jeg elsker Narnia ? Det er BBC produksjonen av Narnia (gamle Narnia) En episode hver dag, unntatt søndager da er det en av de nye filmene, ja, jeg digger Narnia 1 Siter
Recommended Posts