Gå til innhold
Hundesonen.no

Hapoo.no


Mac2014
 Share

Recommended Posts

Jeg kjører forbi butikken der titt og stadig, og det har ikke sett ut som om den har vært i drift (altså åpen) på lang, lang tid. Mener også jeg har sett at huset har ligget til salgs på finn.no.

Håper du kommer noen vei med forbrukerombudet, jeg vet ikke om det er riktig instans, men det skader i alle fall ikke å høre med dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Annegru skrev:

Jeg kjører forbi butikken der titt og stadig, og det har ikke sett ut som om den har vært i drift (altså åpen) på lang, lang tid. Mener også jeg har sett at huset har ligget til salgs på finn.no.

Håper du kommer noen vei med forbrukerombudet, jeg vet ikke om det er riktig instans, men det skader i alle fall ikke å høre med dem.

 

Om du har mulighet, gjerne stopp innom og se om den fortsatt er i drift. Professor kohls vei? Da tar jeg gjerne turen innom og tar en seriøs prat med dem og de fortsatt har butikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mac2014 skrev:

Om du har mulighet, gjerne stopp innom og se om den fortsatt er i drift. Professor kohls vei? Da tar jeg gjerne turen innom og tar en seriøs prat med dem og de fortsatt har butikk...

Jeg kan stoppe neste gang jeg kjører forbi, dersom det er innenfor normal åpningstid for butikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Tuvane skrev:

Hvis du har betalt med kort så kan vel kortselskapet ditt evt hjelpe deg med å kreve pengene tilbake?

Det er ett mareritt det der. Jeg må først anmelde saken, så dra til banken og ordne reklamasjon. sist tok det meg 8 mnd før jeg fikk pengene... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...