Polfarer Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Titter på hodelykt både til meg selv, og til pappa og bestefar i julegave. Kom over denne på ebay. Noen som har testet denne eller liknende? Var jo en svært hyggelig pris i forhold til mye annet jeg har sett på. Om det ikke er topp kvalitet spiller egentlig ikke så stor rolle. Det er billigere å kjøpe en slik en annenhvert år i stede for en svindyr en som varer lengre. Men om de er så dårlige at de kutter ut etter kort tid er det liten vits Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 har ikke brukt den der. Har hatt en del magicshinelykter, Ledlenser og princton lykter. Har etterhvert gått over til Lupine. Men magicshine er gode nok de altså. Selv om de ikke holder så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Har noen en hodelykt å anbefale? Jeg Kjøpe en billig en på Biltema i fjor og den går i søpla denne sesongen. Elendig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tempus Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Asaklitt på Clas Ohlson ble testvinner på tv2 hjelper deg iallefall. Utifra bildet ser den ikke like kraftig ut som den du linker til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Jeg syns det virker som det er tilbud på Ledlenser hele tiden. Kjøpte et sånt sett i fjor (hodelykt og liten lommelykt). Og er svært fornøyd, bruker faktsik lommelykta mest, men begge funker kjempefint. Settet kosta vel over tusen kr ordinært, men var satt ned til 5-600kr. Nå ønsker jeg meg (litt) en Ledlenser neo siden jeg syns den lykta jeg har fort blir litt stor og klumpete, og klein å gå med om man ikke er midt i den svarteste skauen. Noe mindre og "søtere" hadde vært kjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Vi har en samling av led lenser i diverse størrelser og utgaver. Godt fornøyd med de. Tidligere hadde vi en Silva orienteringslykt, den ga langt mer lys og bedre lys, men over kortere tid. Drepte den dessverre med overlading. Nytt batteri koster ganske mange led lensere :-( Lupine lyktene skal være bra, med de er dyre. Husker ikke om det er her eller Canis det ligger en hodelykttråd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 5. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Hmm, tror jeg bestiller noen sånne og tester. Har allerede en liten sak som er god nok til mitt bruk nå, men av og til skulle jeg ønske at jeg hadde en kraftigere lykt i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. November 2015 Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 (endret) Jeg fikk denne til jul i fjor, synes den er kjempebra https://www.xxl.no/led-lenser-seo-7r-oppladbar-hodelykt-220-lumen/p/1095319_1_style Red: ser at mange er missfornøy med den da, men jeg har ikke hatt noe problem med den og synes den er mye bedre enn de har hatt Endret 5. November 2015 av Ozzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts