Dyreelsker'n123 Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Hei folkens!Jeg har en Lucerne og Fuglehund, men det er noe rart som jeg aldri opplevd før. Ho drikker utrolige store mengder vann, rundt 6 liter om dagen. I tillegg så spiser hun mye mindre enn hva hun pleier. Hva gjør jeg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Det høres voldsomt ut, og kan være veldig alvorlig (feks livmorbetennelse eller noe galt med nyrer eller noe annet). Du tar henne huks fluks til dyrlege! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Til veterinæren ASAP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Hei folkens!Jeg har en Lucerne og Fuglehund, men det er noe rart som jeg aldri opplevd før. Ho drikker utrolige store mengder vann, rundt 6 liter om dagen. I tillegg så spiser hun mye mindre enn hva hun pleier. Hva gjør jeg med dette?Oj, det var mye! Det kan tyde på mye forskjellig. Nyresvikt, blant annet. Du må dra til dyrlege i dag! Lykke til, og hold oss oppdatert da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Ring dyrlegen og be om å komme inn i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts