Mirai Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2015 Vi møtte @SoppenCamilla og Skip i hundeparken idag . Håpet først at vi fikk området for oss selv, men de andre hundene som kom var hyggelige så det var ikke noe stress.Mirai har jo løpetid så labradortispa (12 år!) var veeeldig interessert i å snuse på henne, mens Mirai var mest opptatt av Skip. Stas med noen som ligner en selv, kanskje. Sheltien var litt kjedelig og ville ikke gjøre så mye, og så kom det en spaniablanding etterhvert som var veldig søt og litt forsiktig. Skip var en tøffing som ikke var redd for å bruke gremlingstemmen sin hvis han syntes Mirai ble litt urettferdig . Sjekker ut dette valpegreiene..Med kastrert sheltiehann, husker ikke navnet.Skip og snill labradordame på 12 år.Mye bein og armer!Forskjellige interesser Kaster seg på som en ekte cowboyEn og to og..Hopp! Her svever han faktisk .Bella og Skip, han gjorde en god innsats for å holde følge ! 6 Siter
mushi Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2015 Så hyggelig ut! Bella er fra samme gård som Luna, god mulig de er i slekt 2 Siter
Mirai Skrevet 20. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2015 Så hyggelig ut! Bella er fra samme gård som Luna, god mulig de er i slekt Mange likheter hvertfall, selv om jeg tipper Bella er ca samme vekt som Mirai (11kg?). Litt sånn kaninrumpe og hoppete galopp med bakbeina, og sånn "stri" pels på ryggen. Og søte ører . Siter
SoppenCamilla Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2015 Skip var sliten i ca så lang tid det tok oss å kjøre hjem. Neida, han har sovet litt. Faktisk. Ingen fanatisk biting i armene mine. Lovende! Dritfine bilder, neste gang skal jeg være rutta nok til å ta med mitt eget kamera, og! Syns det er så stas å se bilder av sin egen hund, som andre har tatt, haha! 1 Siter
Red Merle Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Koselig Skrik ut neste gang, kanskje vi kan joine? Er jo rett borti gata her jo :)! 1 Siter
Rocket Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Awww. Whippeter i mitt hjerte altså. Jeg driter i hva mannen mener, jeg må ha en engang. Mirai har blitt så pen, elsker det første bildet der. Og Skip er så himla søt altså! Kan ikke ha pirajatenner den søtnosen der vel? 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Awww. Whippeter i mitt hjerte altså. Jeg driter i hva mannen mener, jeg må ha en engang. Mirai har blitt så pen, elsker det første bildet der. Og Skip er så himla søt altså! Kan ikke ha pirajatenner den søtnosen der vel? Nei, overhodet ikke! Er små gummidotter inni den kjeften der. 1 Siter
Recommended Posts