Guest Jonna Skrevet 19. September 2015 Rapporter Skrevet 19. September 2015 Kanskje årets siste stevne på østlandet etter det gamle regelverket? Bli med bli med Planlegg ett lite avbrekk fra desember kaoset! https://www.facebook.com/events/399021556960707/ Siter
soelvd Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Kanskje årets siste stevne på østlandet etter det gamle regelverket? Bli med bli med Planlegg ett lite avbrekk fra desember kaoset! https://www.facebook.com/events/399021556960707/Når kommer det informasjon ang hvem som dømmer hva? Og hvilke dager går hvilke klasser? Og er det dårlig plass i hallen? Håper du har noe med dette å gjøre Siter
Guest Jonna Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Når kommer det informasjon ang hvem som dømmer hva? Og hvilke dager går hvilke klasser? Og er det dårlig plass i hallen? Håper du har noe med dette å gjøre Det kan ikke avgjøres før antall på påmeldte. Om dette blir årets siste stevne med det gamle regelverket så er det en fare for litt mange påmeldte. Som det står på FB siden det linker til: Klasse 1 og 3 lørdag. Klasse 2 og Elite søndagDommer: Arild Berntsen & Rune Bjerkelund. Hvilken klasser må vi komme tilbake til etter antall påmeldte. Siter
Gjest Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Hehe jeg vet ikke om jeg tør å melde på når du kommer til å være der Jeanette! Men jeg kommer nok for å hjelpe til. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Haha, jeg tenkte jeg kunne komme med Aiko, men så er det Arild Berntsen som skal dømme, og han tør jeg ikke gå inn i ringen til igjen. Siter
Guest Jonna Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Hehe jeg vet ikke om jeg tør å melde på når du kommer til å være der Jeanette! Men jeg kommer nok for å hjelpe til. Jeg vet ikke enda. Har ikke fått noen arbeidsplan. Men meldt på for å sponse klubben. :p Siter
Guest Jonna Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Når er fristen? Ordinær: 14.11.2015 Utsatt: 21.11.2015 Siter
Teserere Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Jeg skal ta det opp til vurdering etter morgendagen 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 28. September 2015 Rapporter Skrevet 28. September 2015 Glemmer helt at jeg har en hund som går på medisiner. Har sjekka dopingreglementet, og det er 90 dagers karenstid, gitt. Huff, det var leit, da slipper jeg å trene hund denne gangen også. (Litt dumt er det, for hun er veldig på om dagen, men vår tid kommer kanskje seinere. ) Siter
borderen Skrevet 28. September 2015 Rapporter Skrevet 28. September 2015 Maren med mann og treningskompis kommer! Siter
Guest LXT Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Jeg er med dere i ånden. Lag et stevne til sommeren igjen også, så kan jeg væme. Om ikke delta i ringen så ihvertfall lage kos utenfor Jeg er sikker på at dette blir et veldig bra stevne. Løp å meld på, alle som kan! Siter
Guest 2ne Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Vi glemte å begynne å trene vi, så vi kommer nok ikke Siter
Lunatic Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Åh, jeg er usikker på om jeg tørr! Skal jo på stevnet 7. november, men lurer på å kanskje komme hit også.. Tror jeg må tenke litt på det Siter
maysofie Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Det frister så veldig å melde på, spesielt etter dagens lille gjennomgang av klassen og han fint hadde gått til 10'er på alle øvelsene - hadde vært en god avslutning på lydighetskarrieren Men den fellesdekken er ikke verdt å prøve engang, spesielt ikke i DHP. Hrmf. Siter
soelvd Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 Glemmer helt at jeg har en hund som går på medisiner. Har sjekka dopingreglementet, og det er 90 dagers karenstid, gitt. Huff, det var leit, da slipper jeg å trene hund denne gangen også. (Litt dumt er det, for hun er veldig på om dagen, men vår tid kommer kanskje seinere. )Hva er gærent med han? Jeg digger han Her kræsja det med julebord plutselig, hvis ikke hadde vi kommet dersom vi fremdeles trenger opprykk =/ Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 soelvd skrev 1 time siden: Hva er gærent med han? Jeg digger han Skjønner overhodet ikke hva du snakker om. Aiko er ei jente, og det er kult hvis du digger henne på avstand, altså, men atte hæ? :lol: Siter
SoppenCamilla Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 SandyEyeCandy skrev 14 minutter siden: Skjønner overhodet ikke hva du snakker om. Aiko er ei jente, og det er kult hvis du digger henne på avstand, altså, men atte hæ? :lol: Mener hun ikke dommeren? Anywho, kanskje jeg skal overtale Janka til å bli med meg og Skip på sosialisering her. :) Siter
soelvd Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 SandyEyeCandy skrev 20 minutter siden: Skjønner overhodet ikke hva du snakker om. Aiko er ei jente, og det er kult hvis du digger henne på avstand, altså, men atte hæ? :lol: Dommeren, haha Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 SoppenCamilla skrev 18 minutter siden: Mener hun ikke dommeren? Anywho, kanskje jeg skal overtale Janka til å bli med meg og Skip på sosialisering her. :) soelvd skrev 12 minutter siden: Dommeren, haha Haha, kanskje greit å sitere meg der jeg faktisk snakker om han, da, ikke bare bikkja. Dommeren er super, det er bare det at vi har gått for han så mange ganger hvor Aiko har kuka det til at jeg ikke vil utsette oss for hverandre før vi virkelig har ALT på stell. :p Siter
soelvd Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2015 2 timer siden, SandyEyeCandy skrev: Haha, kanskje greit å sitere meg der jeg faktisk snakker om han, da, ikke bare bikkja. Dommeren er super, det er bare det at vi har gått for han så mange ganger hvor Aiko har kuka det til at jeg ikke vil utsette oss for hverandre før vi virkelig har ALT på stell. :p Så nøye du er da jeg tar på meg delvis ansvar for denne fæle misforståelsen Aha, da forstår jeg. Kanskje han synes dere er så søte i ringen at han håper hver dag at dere kommer :D 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 3. November 2015 Rapporter Skrevet 3. November 2015 *bump* bare 11 dager til første fristen. Siter
Recommended Posts