Belgerdama Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Denne utstillingen har vel blitt en tradisjon for mange så åpner en tråd og venter spent på info om dommere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Kommer med noe kortiser ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 17. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Herlig Kommer til å stille Frost, men er usikker på om jeg vil stille lille valpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Melder på Talli i veteran og lille valpen skal gjøre valpeshow debut. Også får jeg håpe at jeg har fri fra jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 18. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Melder på Talli i veteran og lille valpen skal gjøre valpeshow debut. Også får jeg håpe at jeg har fri fra jobb hvor gammel er valpen? Min er da nesten 5 mnder og er så usikker på om jeg skal stille henneEller om det er for tidlig. Letohallen er liksom ikke den mest vennlige hallen når det kommer til hvordan noen (alltid en mann) nærmest skriker og skal blåse eller slå på mikrofonen når de prater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 hvor gammel er valpen? Min er da nesten 5 mnder og er så usikker på om jeg skal stille henneEller om det er for tidlig. Letohallen er liksom ikke den mest vennlige hallen når det kommer til hvordan noen (alltid en mann) nærmest skriker og skal blåse eller slå på mikrofonen når de praterAkkurat fylt 4 mnd Må helt ærlig si at slikt tenke jeg ikke på før det evt er ett problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Jeg pleier å se an dommerlista, men X'en trenger poeng til mestvinnende veteran-lista i klubben, Glam er fremdeles valp, og jeg har diverse tisper som trenger småcert - så jeg melder sikkert på et eller annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Noen som har klarhet i hvilken dag gruppene går? Sendte mail til DMK i går, men ikke fått noe svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 hvor gammel er valpen? Min er da nesten 5 mnder og er så usikker på om jeg skal stille henneEller om det er for tidlig. Letohallen er liksom ikke den mest vennlige hallen når det kommer til hvordan noen (alltid en mann) nærmest skriker og skal blåse eller slå på mikrofonen når de praterEr som regel leto debut på alle mine valper, alltid gått fint ( med unntak av en valp som ikke kunne gå i bånd og satt på revers ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Spørs hvem som dømmer, synes listen kan komme ut snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 18. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Er som regel leto debut på alle mine valper, alltid gått fint ( med unntak av en valp som ikke kunne gå i bånd og satt på revers )Jeg er nok litt betenksom da speakeren på Frost sitt flere show slo skikkelig på toppen av mikken og Frost som lå og sov skvatt så inne ..... Det ble jobbet med og han har ingen problemer med Letohallen idag. Har vært i gruppa flere ganger, men jeg syntes det er unødig å drive å blåse og slå på mikken. Holdt på å tisse i buksa selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. September 2015 Rapporter Share Skrevet 19. September 2015 Jeg må se an dommerlista før jeg vet om jeg skal eller ikke. Synes de pleier å være trege med å få den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts