tonjek Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Noen som har balanseball til hundene sine?Ser på den Bosu Soft step, men aner ikke om denne tåler hundeklør? Syntes jeg har sett flere bruke den til hund, men vet jo ikke om det er den samme modellen.Evt om noen vet om noen billigere tilsvarende modeller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Vi har Fitpaws donut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg har balansepute, biltema, rundt 100,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) Jeg har både Peanutballen til fitpaws og donutballen. Hundene elsker de, til den grad at jeg må be de andre 2 holde seg unna flere ganger når jeg trener med de. Da alle vil oppå samtidig. Kiwi er vel den verste, og tar enhver mulighet til å hoppe opp på den, om det så er en annen hund allerede der eller ikke. (De er alle en smule matvrak)Jeg har også en balanseball (sånn en halvflat greie) som er kjøpt hos en vanlig sportsbutikk for en billig penge. Funker fint den også, og har overlevd hundeklør. Sånn en var det: https://www.gsport.no/produkt/131728/casall-balance-cushion Også har jeg en sånn luftpute fra IKEA, den marihøna. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50139170/Innså jeg plutselig at jeg kanskje har litt mange balanseting til hundene. Endret 17. September 2015 av Taz 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Jeg har den største fitpaws peanut'en, en "flat" ball med pigger, en bosu-balanseball og paw pods. Alle sammen brukes ganske mye, og bikkja digger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Hva brukes den til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 18. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Takk for svar Jeg har den største fitpaws peanut'en, en "flat" ball med pigger, en bosu-balanseball og paw pods. [emoji4] Alle sammen brukes ganske mye, og bikkja digger det.Hvem liker du best, og bruker du dem til forskjellige ting? Bosu-ballen tåler klør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Takk for svar Hvem liker du best, og bruker du dem til forskjellige ting?Bosu-ballen tåler klør?Jeg liker egentlig alle. Peanut'en bruker jeg til balanseøvelser der bikkja står med alle fire beina på ballen (sitt, stå, dekk på ballen - mens jeg "dytter" på ballen sånn at han må jobbe for å holde balansen). Man kan også bruke det til bare frambeina og sikkert også bare bakbeina. Trener også litt på å hoppe opp og ned, finne balansen, osv, bikkja synes det er veldig gøy.Den flate ballen med pigger og bosuballen bruker jeg til bakpartskontroll-øvelser, "hopp" på stedet, "hoppstå", "opp" i oppsitt, target osv. Piggballen kan jeg i tillegg "dytte" og tråkke på, sånn at han må jobbe for å holde balansen. Trener også "stretching" oppå, hvor han må strekke seg etter en godbit og fremdeles holde balansen.Paw pods bruker jeg til potetarget, der jeg varierer hvordan jeg plasserer targetene ift hverandre, og det blir jo også en slags balanse/stabiliseringstrening av dette også. Bosuballen min virker rimelig kraftig, og jeg vil tro at man må ha rimelig skarpe klør for at det skal være noe problem.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 15. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2017 Drar fram gammal tråd. Var har folket köpt sina fitpaw peanut? Hur är de att hantera? Tänker mest om ni kilar fast dem medans ni använder dem eller det går helt fint att både hålla koll på hunden och bollen samtidigt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts