SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Kalaset går av stabelen 12. og 13. desember rett utenfor Stockholm. Hvem skal? @Bikipile og jeg har vært på Stora Stockholm før, vi, og kom hjem med hver vår VG-vinner. Knertis er akkurat nå fullstendig nedrøyta, så faren er stor for at hun ser fantastisk ut i midten av desember... *Tenke tenke* Siter
MonicaT Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Er i tenke boksen. Frister litt men er en lang tur. Siter
Belgerdama Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg hadde planer, men siden valpis kommer i hus 30 sept drøyer vi det i år. Siter
Guest Jonna Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Har veldig lyst, men bebisen min er for ung til å være med og jeg vet enda ikke om jeg jobber Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 Ooops. Mvh spontan 3 Siter
Stine Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Det var egentlig planen, synes det er en veldig fin og hyggelig utstilling + at Stockholm er en kjempefin by! Men jeg tror desember blir altfor travel til at jeg orker egentlig. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 Er det på Solna? Nei, Älvsjö. Svenska Mässan. Siter
Carro92 Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Vi skal, har bestilt hotell, bare melde på Kiwi og Tundra så fort det kommer mere penger Men merker jeg får litt sånn vondt i magen av spenning, aldri stilt sånn i et annet land før, så bare håper jeg finner ut av det Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 Vi skal, har bestilt hotell, bare melde på Kiwi og Tundra så fort det kommer mere penger Men merker jeg får litt sånn vondt i magen av spenning, aldri stilt sånn i et annet land før, så bare håper jeg finner ut av det Det er akkurat likt som hjemme, bare at ringsekretæren holder opp kort med farge på i stedet for å gi ut sløyfebånd. Siter
Zitka Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Det er akkurat likt som hjemme, bare at ringsekretæren holder opp kort med farge på i stedet for å gi ut sløyfebånd. Det har de begynt med i Norge også nå Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
TrasselTrollet Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Det har de begynt med i Norge også nå Sent from my iPhone using Tapatalk Men nej! Jag gillar ju mina små färgade snören, jag stoppar dom i pärmen ihop med kritiken... Siter
Carro92 Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Det er akkurat likt som hjemme, bare at ringsekretæren holder opp kort med farge på i stedet for å gi ut sløyfebånd. ok, så det eneste vi da må tenke på i forskjell er denne ormekuren bare? 1 Siter
Zitka Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Men nej! Jag gillar ju mina små färgade snören, jag stoppar dom i pärmen ihop med kritiken... Det er i alle fall værre å følge med på, siden en del Ringsekretærer er late og gidder ikke å vise kortet særlig godt.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 Det har de begynt med i Norge også nå Ja, det er sant! (Jeg stiller ut sånn ca 2-3 ganger i året, så jeg er litt rusten i hukommelsen mellom hver gang, men jeg mener de gjorde dette i Drammen i år, ja). 1 Siter
Gjest Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Nei, Älvsjö. Svenska Mässan. Ah, litt sør av stockholm. Må bytte tog da, meh Får holde et øye med tråden og se om jeg ikke kan komme som hoff-fotograf og heiagjeng Siter
Anilex Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Er i tenke boksen. Frister litt men er en lang tur. Langt nei.. Stockholm er jo bare rett borte i gata.. på lik linje med København (hilsen en som reiser litt mer på utstilling en hva som er sunt for lommeboka ) 1 Siter
Siri Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Etter diverse opplevelser av å kjøre på dritglatte vinterveier i snøstorm til/fra Stockholm, så nei - jeg gidder ikke å dra dit på den tiden av året . 1 Siter
Monab88 Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg vurderer det siden dommeren liker både Nora og Jäger veldig godt, men jeg rekner med lommeboka sier nei sånn rett før jul. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 Etter diverse opplevelser av å kjøre på dritglatte vinterveier i snøstorm til/fra Stockholm, så nei - jeg gidder ikke å dra dit på den tiden av året . Je tek toget! 1 Siter
Siri Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Je tek toget! Noen har det enklere enn andre 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 Noen har det enklere enn andre Denne gangen har jeg i det minste tenkt å holde henne unna døde dyr å rulle seg i. Jeg har nemlig lært fra siste gang jeg tok tog til utstilling med henne, den gang uten mulighet for å dusjing etter udåden. 1 Siter
Siri Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Denne gangen har jeg i det minste tenkt å holde henne unna døde dyr å rulle seg i. Jeg har nemlig lært fra siste gang jeg tok tog til utstilling med henne, den gang uten mulighet for å dusjing etter udåden. Jeg lærte etter min første briard som fant et skikkelig gjørmehøl å bade i dagen før vi skulle på NKK i Bergen . Etter det er jeg ytterst forsiktig med hvor de setter beina sine... løsslipp utgår liksom . Siter
Mumle Mu Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Huuuum.... Nå må jeg sjekke dommer Ehm.. Jeg har jo plutselig en junior til i desember, jeg. Fristen er 10.november, men da er jeg jo i USA for å hente henne. Hun er registrert på meg i AKC, kan jeg melde henne på uten å omregistrere, tro? Siter
Caroline Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Det er under vurdering, men jeg må se an pelsen på junioren. De to championene er garantert nedrøyta da. Har alltids en hannhund også, de er jo "alltid" mer eller mindre i pels. Siter
Recommended Posts