Gå til innhold
Hundesonen.no

Shampo til veldig skitten hund?


WelshenNemi
 Share

Recommended Posts

Noen som vet omen hundeshampo som fungerer på veldig skitten hund? Hun er med på verksted, så blir ganske skitten, og hennes vanlige shampo (pet head de shedding) virker ikke så voldsomt. Og evt hvor jeg får tak i? Enten på nett eller butikker i Bergensområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bland i litt zalo eller grønnsåpe og skyll og shamponer flere ganger til shampoen skummer godt (store bobler). Jeg vanner alltid ut shampoen og blander i litt forskjellig (litt billig shampo, litt dyr shampo/fargeshampo og gjerne litt zalo, evt. litt eddik i det siste om pelsen er statisk). Blandingen skal fortsatt føles glatt på fingrene, ellers er den for tynn. Påføres med svamp på våt pels, gre gjerne med karde ned i pelsen mens shampoen er i så den kommer ned i huden.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri sånne dyre greier på skikkelig skitne hunder, ikke på første shamponering ihvertfall. :P Men så vasker jeg også hundene såpass ofte at jeg hadde blitt ruinert om jeg bare skulle bruke sånne dyre greier. Bruker kun sånt til utstillingsforberedelser. Har man råd så kan man sikkert bare kjøre på.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Clean Start hjelper en dritt på skikkelig skitne hunder :P @Caroline sin metode støtter jeg, fungerer veldig bra synes jeg, og ellers tar Grimeinator fra Groomers Edge også veldig bra, også er den enkelt å skylle ut også.

har du link til den? Ikke hørt om før.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...