Guest Jonna Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Nei ingen linker, men har jobbet opp mot akkurat dette Generelt fake produkter, og GODE fake, florerer i hele verden-uten unntak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Rart at Mattilsynet kun har gått ut med det som gjelder hudbleking da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Det er pga kvikksølv innholdet som er direkte dødelig. Andre produkter kommer gjerne "bare" utenfor EU krav og/eller "bare" er skadelig. Det er jo en grunn til at slike produkter er "langt mer effektivt" en t.o.m legemiddel utskrevet av lege. Det bør ringe en bjelle da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Av det jeg har lest, er mye av de koreanske produktene innholdsmessig på lik linje med mange dyre, eksklusive produkter som selges i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 Og jeg som syns jeg er flink når jeg husker å ta på dagkrem.... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Og jeg som syns jeg er flink når jeg husker å ta på dagkrem.... Da er vi i samme liga. husker jeg maskara på jobb så er det verd kryss i taket. Pudder så er det omtrent stående ovasjon. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Jeg elsker Biotherm, så bruker mest derfra. Rens er 3i1 Micellaire, den renser bra og fjerner evt makeup. Lettvindt og greit. Ansiktskrem, har i det siste brukt Skin Best og liker denne godt. Akkurat nå prøver jeg en ny som heter Aquasoruce Cocoon Har også en rens fra BareMinerals som jeg har i dusjen. Veldig fornøyd med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Og jeg som syns jeg er flink når jeg husker å ta på dagkrem.... Haha jeg og! Blir helt fascinert av å lese om alt man kan gjøre med huden sin her jeg Jeg eier EN stakkarslig liten rosa boks med ansiktskrem fra the body shop, og jeg bruker den kanskje en gang i uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 6. September 2015 Rapporter Share Skrevet 6. September 2015 Jeg er 47 og har vel aldri vært særlig flink til å ta vare på huden min. Bruker alltid sminke, men er ikke flink til å rense huden eller bruke andre kremer enn sånn BB dagrem fra kolonialen. Men, jeg kjøpte en sånn elektrisk ansiktsbørste fra Clinique i sommer, og den er så deilig. Med rensemelk eller ansiktssåpe på blir huden så utrolig ren. Den anbefales. http://m.clinique.com/product/12516/31047/Skin-Care/Cleansing-Brush/Clinique-Sonic-System-Purifying-Cleansing-Brush Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Jeg hadde nok ikke vært så flink hadde det ikke vært for at jeg sliter veldig med huden, og vet hvordan den blir om jeg ikke følger en hudpleierutine.. Så dere som har flott hud uten - dere er heldige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Jeg blir også helt imponert over hvor mye dere bruker! Jeg utviklet atopisk eksem på ungdomsskolen, så ettee et års tid med eksem har jeg i flere år ikke brukt noe, hverken sminke, hudpleie eller noe, har en krem fra avene jeg bruker sporadisk, men ellers er det bare vann i fjeset mitt men tror det er mest takket være ingen sminke at jeg har ålreit hud uten da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Jeg har i alle år hatt forferdelige underjordiske svære kviser, stygg rødlig hud og mye prikker her og der. Blank nese og direkte forferdelig hud. Hadde jeg kunnet sove 15 min lengre for å droppe hudpleierutinen og sminken hadde jeg gjort det. Men etter jeg begynte med alt dette har huden min blitt helt fantastisk. Jeg kan gå ut uten å skjemmes over at jeg har minivulkaner i hele ansiktet. Nå har min søster som har atopisk eksem begynt med det også. Spennende å se om hennes hud bedrer seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts