Stine Skrevet 1. September 2015 Rapporter Skrevet 1. September 2015 Jeg stod opp i 9 ish tiden, men tenkte egentlig ikke på efit i det hele tatt. Men så bestemte jeg meg for å gjøre det, og fra jeg stod opp til jeg tok det bildet her så var det ikke så mye forskjell (bortsett fra en kaffekopp på bordet ) Og ja, det er Trym som er den store klumpen under pleddet! kl 10 var det på tide med frokost. I 11 tiden har jentene og jeg kommet oss ut på tur (Trym ligger fortsatt under pleddet) Litt før 12 så har vi kommet oss opp på en topp. Dette møter oss når vi kommer inn døra... Så etter å ha dusja meg og tørket reine bikkjer setter jeg på en vaskemaskin, og dermed må man jo også rydde av tørkestativet... I 14 tiden lager jeg ferdig falaflene vi skal ha til middag, henger ikke helt sammen siden de ikke er helt most (spiste lunsj innimellom dette, men glemte å ta bilde) Snackser litt i 15 tiden + en c-vitamin brusetablett siden jeg er litt uggen. Ca 16 så støvsuger jeg, noe jentene synes er veldig morsomt. Middag mer eller mindre akkurat klokken 17. Og klokken 18 er det middagstid for de firbeinte. Klokka 19 har jeg kommet meg på jobb og sjekker at bordet er korrekt dekket. Klokka 20 åpner vi vinflasker til den store gullmedalje. Klokka 21 er desserten servert, og jeg må selvfølgelig smake på eplekaka! Klokka 22 sitter jeg og traller litt i resepsjonen. 23 står jeg i baren og sjenker folk. Litt over 24 så stempler jeg ut. Og nå skal jeg legge meg 6 Siter
Artemis Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Nå fikk jeg lyst på eplekake! Ser ut som om Trym har sansen for comfort. 1 Siter
Mardina Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Jeg tror jeg vet hvor du jobber Fin dag og fine hunder 1 Siter
Teserere Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Jeg fikk også lyst på eplekake Så koselig kjøkkenet deres er! 1 Siter
Tekopp Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Blir så sulten av å se på bildene dine altså! Og virkelig, leker jentene med støvsugeren eller? Jeg er så vant til hund som gjemmer seg under senga når jeg støvsuger at noe annet virker helt absurd 1 Siter
Stine Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2015 Nå fikk jeg lyst på eplekake! Ser ut som om Trym har sansen for comfort. Eplekaka var knallgod, så det ble 2 stykker på meg Trym er veldig glad i comfort ja Jeg tror jeg vet hvor du jobber Fin dag og fine hunder Jeg tror de fleste på Hadeland har vært innom den lobbyen en eller annen gang Jeg fikk også lyst på eplekake Så koselig kjøkkenet deres er! Liker kjøkkenet vårt godt, selv om jeg skulle ønske det var en litt annen løsning Blir så sulten av å se på bildene dine altså! Og virkelig, leker jentene med støvsugeren eller? Jeg er så vant til hund som gjemmer seg under senga når jeg støvsuger at noe annet virker helt absurd Leker og leker, de har vel mest lyst til å drepe den 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Blir så sulten av å se på bildene dine altså! Og virkelig, leker jentene med støvsugeren eller? Jeg er så vant til hund som gjemmer seg under senga når jeg støvsuger at noe annet virker helt absurd Leker og leker, de har vel mest lyst til å drepe den Har dere sett den videoen av knertis som "hjelper til" med å koste verandaen, eller? Om jeg ikke er ganske streng med henne, så er det full fres på støvsugeren også! 1 Siter
LØJ Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Hahahaha..jeg dævver av han Trym asså Beste slappfisen!! 3 Siter
Stine Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2015 Hahahaha..jeg dævver av han Trym asså Beste slappfisen! Han er noe for seg selv ja Siter
Zitka Skrevet 2. September 2015 Rapporter Skrevet 2. September 2015 Har dere sett den videoen av knertis som "hjelper til" med å koste verandaen, eller? Om jeg ikke er ganske streng med henne, så er det full fres på støvsugeren også! Det var det her med den forrige rottisen også Mamma skulle støvsuge og vaske (hun tok moppen også ved mulighet) mens jeg var på tur hjem fra sykehuset etter fødselen.. Hun hadde hørt at nurket kunne være litt ivrig, men hun ante ikke hva hun gav seg ut på da hun tok frem utstyret.. Bikkja måtte sitte i bilen til hun ble ferdig vistnok Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Siter
Recommended Posts