Gå til innhold
Hundesonen.no

HJELP, krise! hundepass!


Castella
 Share

Recommended Posts

Nå er mitt største mareritt blitt en realitet.

Dagen før avreise til Frankrike hvor jeg skal gifte meg den kommende uken, så velger hundepasseren å trekke seg. Dette er en avtale vi har hatt i nesten 2 mnd. Siden det er snakk om mitt bryllup så får jeg ikke akkurat avlyst denne turen. Og siden alt av venner og familie skal i dette bryllupet så er det ikke lett å finne pass sånn i siste liten.

Jeg trenger pass til Casper, en sheltie gutt på 4 år. Han er litt reservert mot fremmede men veldig snill og grei. Han vil helst ikke komme til et sted der han må stå alene hele dagen, da han ikke er vandt med dette.

Han går fint overens med tisper, men ikke alle hanner.

Jeg betaler selvfølgelig for tjenesten!

Hvis noen vet om noen så rop ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du og hvor lenge er det snakk om? Har du sjekket kenneler i nærheten, det begynner jo å komme bort fra den travleste perioden.

Jeg kan i krisetilfelle spørre svigermor som bor i Oslo, hun har ikke hund selv lengre. Men vi er litt på reisefot selv i dag, så kontakt meg på 970 94 540 (er på fly fra 12-13).

Du sier at hundepasser VELGER å trekke seg? Sorry mac, sånt gjør man ikke... da får hun skaffe noen andre?

Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Han kan veldig gjerne komme hit til Kristiansand, jeg savner å kose sheltiepels (min egen kommer hit neste helg). Jeg har skole men ingenting obligatorisk så han trenger ikke være alene mer enn noen turer på butikken eller lignende :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Nå vet ikke jeg om du bor langt borte fra meg?men jeg har mulighet til og passe hunden din!Jeg har selv en veldig snill tispe på 3 år,og den hadde trengt og få være med en annen hund!Det hadde den likt veldig godt,og vi går turer og leker og koser oss,så hvis du ikke bor langt unna Bergen,el.om du har fått noen andre til og passe,så kan jeg med glede passe hunden din!Jeg har alltid vært veldig glad i dyr...siden jeg var barn!Du kan kontakte meg på bimmic@outlook.com min e-post,pga det dessverre er noe galt med tlf.min nå for øyeblikket!

Med Vennlig hilsen

Berit M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...