Delete Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Dessverre er det høst og kaldere tider snart, og da er det greit å ha klærne klare. Min whippet er 11 uker nå, men klærne bør passe om et par mnd. Dekken til kalde dager har jeg fra før, så jeg er på leting etter div ullgensere/andre gensere som passer når høstvinden kommer.. Jeg er også på leting etter div "morsomme" klær til whippet og en komfortabel sele Siter
Zitka Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Jeg har en hjemmestrikka genser til salgs.. Kan passe en Unghund evt lita voksen tispe Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Tekopp Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 Jeg har ett non-stop dekken (nesten totalt ubrukt) i whippetstørrelse om det er interessant? Foret og hjelper mot vind og vann/snø. Siter
Delete Skrevet 20. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2015 Glemte å skrive at det er til en gutt, så det må være mulig å tisse uten at det kommer på klærne Siter
Mirai Skrevet 21. August 2015 Rapporter Skrevet 21. August 2015 Jeg har en del ting jeg ikke får solgt som er helt fine, men jeg tror dessverre det blir for smått til ham, kanskje for lite allerede! Siter
Recommended Posts