Aea Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2015 Er det fordi det kun var en som var påmeldt i rasen? Hva betyr konk1, konk2, konk3, konk 4 osv.? Siter
Lillekrapyl Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 http://www.nisk.no/kritikkskjema.4455973-85257.html Siter
xxx12345 Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Plassering i konkurranseklassen sikkert, men den eksisterer ikke lenger. Siter
Zitka Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Plassering i konkurranseklassen sikkert, men den eksisterer ikke lenger. Den eksisterer vel den? Det er vel der man skriver hvilket nummer man ble i klassen? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
xxx12345 Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Den eksisterer vel den? Det er vel der man skriver hvilket nummer man ble i klassen? Sent from my iPhone using Tapatalk Ikke den betegnelsen - nå har man beste tispe- og hannhundklasse, og betegnelsene 1-4 BHK/BTK. Ikke konk. Siter
Tuvane Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Ikke den betegnelsen - nå har man beste tispe- og hannhundklasse, og betegnelsene 1-4 BHK/BTK. Ikke konk. Det er da fremdeles konkurranseklasse? Alle hunder som får Excellent skal delta i den, og også hunder med Very Good dersom færre enn fire hunder har fått Excellent. 1 Siter
SFX Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Jupp, på kritikkskjemaet står det KVAL, hvor en setter forkortelsene for de individuelle premiegradene (excellent, very good, good, sufficient, null og KIP), og i KONK setter en plasseringen i konkurranseklassen, altså den aldersbestemte klassen en er påmeldt i. Står det ikke noe, ble hunden uplassert. Det plasseres inntil fire, så KONK1 bestyr klassevinner. Siter
Zitka Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Ikke den betegnelsen - nå har man beste tispe- og hannhundklasse, og betegnelsene 1-4 BHK/BTK. Ikke konk. Da må man ha fått ck.. Men får man bare E eller VG, så blir man plassert i konk.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SFX Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Da må man ha fått ck.. Men får man bare E eller VG, så blir man plassert i konk.. Sent from my iPhone using Tapatalk For å pirke, så er alle som blir plassert i BHK/BTK også først plassert i KONK - det er i aldersbestemt klasse (og championklassen) at CK blir delt ut. Til trådstarter: BHK = Beste Hannhundklasse BTK = Beste Tispeklasse CK = championatkvalitet 1 Siter
xxx12345 Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Men det står jo ikke bare 1 konk - da står det f eks 1jkk om den er junior? Siter
SFX Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Men det står jo ikke bare 1 konk - da står det f eks 1jkk om den er junior? Slik ser et utstillingsresultat ut på DogWeb: Slik ser et utstillingsresultat ut på kritikken: Kritikken er universelt utformet, slik at plassering står i samme rute uansett klasse. I gamle kritikkskjemaer var det derimot en rute per klasse. Edit: Det står klasse som hunden er påmeldt i lenger opp på skjemaet. Edit 2 - nå også med korrekt bilde. Siter
Zitka Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Slik ser et utstillingsresultat ut på DogWeb: {style_image_url}/attachicon.gif dogweb.png Slik ser et utstillingsresultat ut på kritikken: {style_image_url}/attachicon.gif kritikk.jpg Kritikken er universelt utformet, slik at plassering står i samme rute uansett klasse. I gamle kritikkskjemaer var det derimot en rute per klasse. Edit: Det står klasse som hunden er påmeldt i lenger opp på skjemaet. Det der er et gammelt skjema da Hvis vi skal være pirkete Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SFX Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Det der er et gammelt skjema da Hvis vi skal være pirkete Hahahaha, epic facepalm! Skal sjekke bilder jeg laster opp fra harddisken fra nå av, og ikke bare tro at filnavnet er rettledende Hadde liggende ny og gammel fra en tidligere "undervisningstime" om utstilling i klubben 1 Siter
Zitka Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Hahahaha, epic facepalm! Skal sjekke bilder jeg laster opp fra harddisken fra nå av, og ikke bare tro at filnavnet er rettledende Hadde liggende ny og gammel fra en tidligere "undervisningstime" om utstilling i klubben Jeg så humoren i det jeg da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
xxx12345 Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Jeg har snakket om dogweb hele veien jeg - er det rart man blir forvirra Siter
SFX Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Jeg har snakket om dogweb hele veien jeg - er det rart man blir forvirra Jeg begynte å mistenkte det, så jeg fant ut at det var like greit å bruke kryddermål i forklaringen, i fall flere var forvirret Siter
Tuvane Skrevet 17. August 2015 Rapporter Skrevet 17. August 2015 Men det står jo ikke bare 1 konk - da står det f eks 1jkk om den er junior? 1jkk står jo for 1. plass i juniorkonkurranseklasse. Man kan f. eks bli 1jkk selv man man bare fikk very good. Siter
Recommended Posts