Lola Pagola Skrevet 13. August 2015 Rapporter Skrevet 13. August 2015 Lurer på hvilken veterinær man burde bruke i trondheim om man har en hund med allergi? I forhold til erfaring med utredning, medisinering, behandling osv.? Som ikke bare gir en resept på atopica som første løsning til ung hund, men som har god oversikt over alternativer og gir god informasjon. Siter
Kristiin Skrevet 13. August 2015 Rapporter Skrevet 13. August 2015 Usikker selv, men evt. hør på facebookgruppen "hund i trondheim" 1 Siter
ingerlise Skrevet 13. August 2015 Rapporter Skrevet 13. August 2015 Vet ikke angående alergi men er veldig fornøyd med Sveberg dyrehosbital, har en kronikker i hus. Så det er deilig å føle at di gidder høres på hva jeg har å si å faktisk jobber for å finne probleme ikke bare avfeier det med en resept eller at det er normalt. 1 Siter
Zitka Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Jeg har brukt Kathrin på Heimdal Dyreklinikk.. Hun var veldig dyktig da jeg hadde allergihund Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 15. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2015 Takk for svar så langt Siter
Recommended Posts