Gå til innhold
Hundesonen.no

Pisselukt i hagen


Alvira
 Share

Recommended Posts

Vi har tre store hunder, og en liten hage. De liker å tisse i hagen, ergo lukter det hundepiss i hagen - særlig når solen står på ?

Noen som har noen tips for å angripe denne luken, sånn utenom å unngå at hundene tisser i hagen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker samme som Red Merle. Det er sånn man unngår flekker med dødt gress etter hundetiss, og uten at jeg har hatt tisseluktproblemer her, så regner jeg med at det hjelper mot det også. Har dere ikke hageslange, så fyll på en stor vannkanne. Siden dere bare har en liten hage, så burde det gå helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tvert i mot at fukt forsterker lukta. Nå er det jo ingen tørr sommer, akkurat :P Og man skulle jo tro at med jevnlige skurer, blir det mindre lukt. Men nei, da blir det mer lukt, for gresset holder seg fuktig, og lukta stiger konstant. Nå har jeg forsåvidt en enkel løsning på det; når saua drar får bikkjene 3 ganger så stor plass igjen, og da er ikke lukt et problem. Men skjønner jo at alle ikke bare kan utvide hagen etter behov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikkje får fjerna lukta med vatn, så prøv urine off. Finst til både hund og katt, pluss en for utebruk/kennel. Den til utebruk skal blandast ut med vatn. Synst desse funker og bruker det ofte på sommarstid, da pisselukta er sterkast denne tida. OG så lukter urine off GODT :ahappy:

helsing ei med 3 hannhunder :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok, takk! Og det er kun for firma sant? Ikke privatpersoner? De bruker ikke den leverandøren nemlig, så da kan hun ikke bestille for meg.

Bare for forhandlere. Ta kontakt på pm så kan jeg alltids ordne for deg. Har en stk stor dunke stående faktisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...