Paranomia Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Animail har dessverre sluttet å selge det, og nå begynner det å gå tomt i lageret her. Det er det eneste han selger sjela si for og som ikke blir spist opp i løpet av 5 sekunder. Noen som vil sjekke dyrebutikken sin? Vi begynner å bli temmelig desperate her. Betaler selvsagt for godisen, litt ekstra og frakt. Det er i hovedsak disse som er mest interessant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Jeg kan bestille og sende til Norge når jeg er tilbake i Polen om det er interessant Tror jeg betalte ca 80-90 NOK for 500gr av den typen på øverste bilde frakten vet jeg ikke hva ligger på til Norge men tipper under 100 kr. Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Kanskje @AnetteN har mulighet til å ta inn? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Jeg kan bestille og sende til Norge når jeg er tilbake i Polen om det er interessant Tror jeg betalte ca 80-90 NOK for 500gr av den typen på øverste bilde frakten vet jeg ikke hva ligger på til Norge men tipper under 100 kr. Sent fra min D6603 via Tapatalk Det hadde vært supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Det hadde vært supert! Send meg PM med adresse og typer du vil ha så bestiller jeg når jeg er på vei ned Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 http://www.ontario-pet.cz/kategorie-12/pamlsky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts