simira Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Jeg både husket EFIT og hadde litt på planen, så da var det jo verdt det. En lang dag - normalt bør jeg holde meg under 7000 skritt daglig i snitt for å fungere greit. I går gikk jeg ca. 15000. Rolig dag i dag, med andre ord. Oppe ca. 9, starte med frokost og sjekke gjennom de faste nettsidene. Litt senere er det på tide med tur. Odin er klar! Og Kovu venter utålmodig mens jeg kler på meg. Vi er på vei, og Tollef og Kovu har en Plan for hvordan vi skal finne dagens poster. Vi fant en post! (finn Odin?) Og en post til! Hundene får såklart godbit for hver post de/vi finner. Etter et par timers tur er det på tide med en snartur (yeah, right...) innom IKEA. Det var sol, men vi parkerte i skyggen av et tre, åpnet vindu og krok på bagasjeluken, nok vann, og en effektiv plan. Men det tok såklart en times tid likevel... Så innom et par butikker til, siden vi var i området. Og et par butikker til... begynner å bli sliten. Men endelig fant vi lampe til stua, den gamle har vært ikke-fungerende siden jul omtrent. Bare at de hadde den ikke inne, så vi måtte på Stovnersenteret for å hente den på butikken der. Hjemme, og Odin er på plass på utkikkspunkt nr. 1, vinduskarmen i stua. Etter litt avslapping får vi på plass den nye grinda, hundene får ikke inn på systua der jeg har nåler og slikt overalt. Odin har fått ny marihøne, han pleide å digge pinnsvinet som forsvant på mystisk vis etter vi kom hjem fra England. Bestille nok hundemat til Kovu for hundepass når vi skal til USA... På tide med en dusj! Etter at vi var i California i fjor vinter har jeg digget produktene til Bath and Bodyworks. Bra jeg har en mann som pendler til San Francisco på jobb så jeg får regelmessig påfyll. Hundene er greit fornøyde med dagen. Kjapp og enkel middag. Vegetartortillas. Salaten er en oppskrift jeg fikk servert hos en vegetarvenninne, og er kjempegod! Mesteparten av kvelden gikk med til å surfe på hoteller i Las Vegas og prøve å finne ut hvor mye tid vi trenger der. Om en måned sitter jeg ved spillbordene! Siste innspurt før leggetid, svelerøre til dagens besøk til svigermor. Natta Kovu! Natta Odin! 9 Siter
Mud Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Ble sliten av å se all shoppingen jeg Oppskrift på salaten? 1 Siter
LØJ Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Mmmm...den salaten så godt ut Oppskrift? Siter
simira Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2015 @Mud Det er ikke hvert år vi har en slik runde, for å si det slik... Veggistortillas (2 pers) 100-150g Ruccola 1 liten boks Mais 1/2 Fersk chili Fersk hvitløk Purre Fersk koriander 1 boks Cottage cheese (jeg bruker fetaost i stedet) Spisskummin (ca 2 ss?) Sitronsaft (ca 2ss?) Spisskummin og sitronsaft blandes i en liten kopp og blandes i salaten til slutt. Serveres med varme tortillas, rømme og tacosaus. 2 Siter
HeleneFS Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Å så gøy med orientering, det har jeg kjempelyst å lære meg !! Og de badeproduktene så kjempedeilige ut. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Herregud, kvinne, ikke slit deg ut! *Puh* Siter
Teserere Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Så ut som en effektiv dag Orientering virker som en fin måte å utforske nye steder på! 1 Siter
simira Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2015 En meget effektiv dag, av de sjeldne. Jeg har et ørlite håp om at kroppen og hodet fungerer sånn noenlunde igjen i morra... Turorientering er genialt for å komme bort fra de vante rutene og oppdage skjulte perler. Jeg har et par steder i bakhodet som jeg skal ta med hundene så snart båndtvangen er over, for å si det slik. 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Fine hundene! Tror ikke jeg har sett så mye av dem før, men veldig pene begge to Gøy å lete etter poster på tur 1 Siter
SiriEveline Skrevet 3. August 2015 Rapporter Skrevet 3. August 2015 Hektisk dag ja, men herlig å starte dagen med turorientering da! Tenkte å slenge meg med på det her i området 1 Siter
Recommended Posts