Mirai Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Hadde en fin tur til Vardåsen i går . Vi gikk en runde på 5 km som vi brukte ca 2,5 timer på å gå, ganske bratt på starten og litt slakkere andre veien ned fra toppen. Koste oss med lunsj på toppen! Therese og min samboer 11 Siter
Synnikken Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Koselig!! Flirte litt av første bildet av Twiggy. "sett meg ned igjen, fysj" Siter
Stine Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Så ut som en herlig tur! Fine bilder av både folk og hunder Siter
Malamuten Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Så ut som en flott tur med fine bikkjer Litt misunnelig på været deres Siter
Mirai Skrevet 31. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Ja, vi skulle egentlig på telttur i helgen men avlyste det pga. dårlig vær. Tjaaaaaa . Siter
Gjest Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Så ut som en fin tur. Misunner dere for å ha slike turmuligheter i nærheten (?). Siter
jma Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Kjempefine bilder, ser veldig koselig ut! Siter
Snoffe Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Likte selen til Mirai veldig godt, hvor har du kjøpt den @Mirai ? Siter
Mirai Skrevet 31. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Så ut som en fin tur. Misunner dere for å ha slike turmuligheter i nærheten (?). Vi kjørte fra Tønsberg til Asker da, men vi har jo like fine turer i nærheten i Vestfold også! Likte selen til Mirai veldig godt, hvor har du kjøpt den @Mirai ? Den er fra http://www.torshammarens.se/vinthundsselar/whippetselar . Får ikke vridd seg ut av den. Den er nok ikke noe tess til å faktisk trekke med for trening (ligger for høyt oppe fremme syns jeg, nå er jo Mirai veldig liten i kroppen så kan ha noe med det å gjøre), men vi bruker den kun til turgåing og hun trekker veldig lite. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Å der har jeg aldri gått, så kjempefint ut jo!Hvordan er det å gå opp dit? Mulig med en baby på magen tror du? Siter
Elisabeth00 Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Så ut som en flott tur Den er fra http://www.torshammarens.se/vinthundsselar/whippetselar . Får ikke vridd seg ut av den. Den er nok ikke noe tess til å faktisk trekke med for trening (ligger for høyt oppe fremme syns jeg, nå er jo Mirai veldig liten i kroppen så kan ha noe med det å gjøre), men vi bruker den kun til turgåing og hun trekker veldig lite. Den ligger likt som på din på begge mine (bare at magebåndet ligger lenger bak da, siden vi heller bruker det bakerste hullet og valebånd), min ene er liten og andre stor. 2 Siter
Teserere Skrevet 31. Juli 2015 Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Fine bilder! Og takk for koselig tur Koselig! Flirte litt av første bildet av Twiggy. "sett meg ned igjen, fysj" Ja, hun er ikke så glad i å bli båret så hun gikk nesten hele turen selv. Så ut som en fin tur. Misunner dere for å ha slike turmuligheter i nærheten (?). Ja for meg er det rett i nærheten, superdeilig! Å der har jeg aldri gått, så kjempefint ut jo! Hvordan er det å gå opp dit? Mulig med en baby på magen tror du? Det er veldig fint! Det er i underkant av 2km til toppen, litt bratt, men absolutt mulig med baby på magen hvis man bare tar det i rolig tempo Kan evt korte ned turen ved å gå samme vei ned i stedet for runden. Evt den slakeste veien både opp og ned men da blir det litt lenger. Tar deg gjerne med en dag 1 Siter
Recommended Posts