xxx12345 Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 http://hundefestivalen.no/dommerliste2015.html Hvem skal? Første påmeldingsfrist på mandag, og jeg er fryktelig usikker på pelsen til Audi.. Melder på Smula i alle fall, så må jeg tenke litt på den andre frøkna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Joda, har egentlig satt den helga på kalenderen.. Stiller den tjukke svarte, og skal muligens handle en eller to til.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Jeg har fri den helgen og jeg har lyst, problemet mitt er at jeg har blitt så gnien på mine eldre dager, og det er jo sånn sett bortkastet å melde på noen av mine (blir isåfall Tuva og Vigdis) men Trondheim da, jeg elsker Trondheim og jeg har ikke vært der iår! Vil skikkelig bo på Scandic Nidelven, men rekker man da frokosten hvis man får oppmøte klokka 9 og skal kjøre til Støren.... Hmmm, alle de vanskelige valgene Må prate med C når han kommer hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Jeg har fri den helgen og jeg har lyst, problemet mitt er at jeg har blitt så gnien på mine eldre dager, og det er jo sånn sett bortkastet å melde på noen av mine (blir isåfall Tuva og Vigdis) men Trondheim da, jeg elsker Trondheim og jeg har ikke vært der iår! Vil skikkelig bo på Scandic Nidelven, men rekker man da frokosten hvis man får oppmøte klokka 9 og skal kjøre til Støren.... Hmmm, alle de vanskelige valgene Må prate med C når han kommer hjem fra jobb. 45 minutter kjøring til Støren da. Du får sjekke når frokosten åpner! Men jeg synes dere skal komme likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 45 minutter kjøring til Støren da. Du får sjekke når frokosten åpner! Men jeg synes dere skal komme likevel På lørdag tror jeg den begynte 7 så den er jo grei, men på søndag begynner den 8 Det går kanskje ann å be arrangørene sette Staffen sist på søndag, haha alt for frokost! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Jaggu blir det ikke Trondheims tur Ene dommeren har gitt Vigdis exelent og Tuva 3 BTK før, jentene har ikke stilt for Helgesen før så det blir spennende Ble ikke Scandic da, men Clarion, der får man jo vafler og kveldsmat + 20% siden jeg er medlem i LO 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Jeg kommer nesten helt sikkert og ser på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2015 Jeg kommer også for å se på, skravle og spise utstillingsvaffel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Ordinær påmeldingsfrist utsatt til 10.august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Ordinær påmeldingsfrist utsatt til 10.august. Tyyyyypisk!! Når jeg endelig har husket på den, stresset med å melde på før 12, og så blir den utsatt hrmf Jau hau.. Vi er nå med i alle fall! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Jeg er glad til jeg, så får jeg en uke til for å se an pelsen til Audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. August 2015 Rapporter Share Skrevet 3. August 2015 Haha ja, det var den pelsen ja.. Jeg satser på at det går seg i orden hos meg :lol:Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 PM kommet til søndag, og det er minst 3 championtisper! I'm impressed 8 svartinger påmeldt, flest av alle rasene på spesialen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 26 påmeldte lørdag og 28 søndag, tror jeg om jeg ikke husker feil Dommerbytte på søndag fra en dommer som liker Tuva tålelig greit, til en som digger Tuva Eller hun gjorde det ihvertfall når Tuva var rett under året og ble beste tispe på My dog, så håper hun fortsatt faller i smak Vigdis får nok blå eller gul for den dommeren pga halen, men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts