Emmy Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 For en drøy uke siden hentet vi hjem Jessie (Perfect Image Dame To Kill For), født 11.05.15, avkom etter Torrosly’s Smooth Zito Zamir og Dispiritos Viva La Bluish Voyage. Hun er vel som valper flest (men innser at jeg har glemt det meste siden sist ), høyt og lavt det ene sekundet og i dyp søvn det neste. ALT skal smakes og tygges på, og jeg driver stadig og plukker småstein og alt mulig annet ut av munnen hennes. Hun liker å jakte på humler, og tøfler er det beste i verden. Bortsett fra mat! Overraskende selvstendig, hun har ingen problemer med å være ute når vi er inne eller nede mens vi er oppe, og flink til å underholde seg selv. Og så lager hun de søteste klagelydene hvis vi flytter på henne mens hun sover Alt i alt en nydelig og morsom valp Litt bildespam: Bilturen hjem foregikk stort sett sånn. Endelig hjemme. Første møte med labradortante Emmy. Emmy synes valper er såååå plagsomme, men de har i hvert fall en ting til felles 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 18. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Bildespam del 2: Jeg sliter litt med å få tatt noe særlig bilder når hun er i aktivitet, siden jeg stort sett har hendene fulle da, derfor mange sovebilder Livet ble så mye enklere da vi fikk gjerdet inn en del av hagen ... Første skogstur. Kongler er fine å tygge på. Gjørme, nam! Hvor ble det av den humlen? 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Aww! Så fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Nydelig jo! Heldig du! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Kjempesøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Ah, jeg kvapp litt for jeg kjenner en annen kortis som heter Jessie, og lurte på om eieren hadde rotet seg inn hit. Men gratulerer med valp! Kjempesøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Herregud, så søt Blue merle kortiser altså, det er noe med de! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 18. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Ah, jeg kvapp litt for jeg kjenner en annen kortis som heter Jessie, og lurte på om eieren hadde rotet seg inn hit. Men gratulerer med valp! Kjempesøt! Whaaat, vi som trodde vi hadde klart å være originale i navnevalget Takk for fine ord, alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Hellandussen! Kjenner jeg fint kunne hatt en blå kortis selv ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Bø Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Åå, så herlig! Ble litt betatt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2015 Whaaat, vi som trodde vi hadde klart å være originale i navnevalget Takk for fine ord, alle sammen! Syv år gammel tric hannhund som bor hos en familie på Kongsberg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 Herreminhatt så nydelig ...og den som hadde en valps sovehjerte... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 Altså, den nuttemunnen og den bollemagen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2015 Gratulerer Hun er kjempe søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Åh, smelt! Nydelig valp, gratulerer så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Du fikk helt klart den nydeligste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 21. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Du fikk helt klart den nydeligste Enig Og synes hun bare blir vakrere og vakrere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Enig Og synes hun bare blir vakrere og vakrere Det er det som er så bra med valper - de blir til hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 25. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2015 Enda en uke har gått, helt utrolig hvor fort de vokser! Hun er ikke en bollete liten valp lenger, men begynner å se ut som en vakker liten dame Siden sist har hun hatt første møte med vann, og skjønner ikke helt hva som er så stas med det. Hun har møtt hester og et nyfødt føll, som var litt skummelt. Hestebæsj var derimot veldig spennende Vi har tatt bussen ned til togstasjonen, med masse trafikk, mennesker og bråk. Og hun har fått surre rundt i skogen sammen med labradortante Emmy (som synes Jessie er OK når hun sover, men som fremdeles ikke setter pris på å bli overfalt av en hyper piraja ). Forresten, har labradorer alltid vært så svære?? Hun har jo blitt helt enorm siden vi fikk Jessie Ellers har hun fått noen nye kallenavn. I tillegg til Jessie og Jess heter hun nå Squirtle og J-Bomb. Og faren min tror hun heter Daisy. Bildespam: Lille frøken vims har det med å løpe rett i beina på folk og har blitt tråkket på et par ganger, stakkars ... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 25. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2015 Bildespam del 2: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2015 Nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2015 Kjempefin! Etter vi hentet hjem valpen forrige uke synes jeg flaten her har blitt så stor. Men jeg tror både flatter og labbiser alltid har vært sånn altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 25. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2015 Kjempefin! Etter vi hentet hjem valpen forrige uke synes jeg flaten her har blitt så stor. Men jeg tror både flatter og labbiser alltid har vært sånn altså Hvis du sier det, så ... Men hvis vi ikke hadde veid labbisen nylig, hadde jeg vært overbevist om at hun hadde lagt på seg, i det minste Nå skjønner jeg hvordan småhundeiere opplever retrievere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2015 I dag har både jeg og mannen blødd en del, grrr. Mannen fikk forbud mot å leke med henne resten av dagen, for han girer henne aaaltfor mye opp Gleder meg til de derre valpetennene detter ut, altså ... Flaks for henne at hun er søt. Nå sover hun og ser sååå uskyldig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts