tmp Skrevet 15. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2015 Noen som har erfaring med dette svenskproduserte tørrfóret fra Bozita? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Noen som har erfaring med dette svenskproduserte tørrfóret fra Bozita? Bump! Sambo kom nettopp hjem med en pose, og jeg er nysgjerrig på hva folk syns jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Altid nysgjerrig så gjerne en link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Har bare prøvd noe av boksmaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 http://www.bozita.se/hundfoder/nordic-by-nature/ Har prøvd en liten pose av lam (850 g). Det falt i smak, men bruker bare litt ved siden av v&h som jo smaker mye bedre i følge Albert ;-) Vurderer å kjøpe en stor sekk. Men vil gjerne høre andres erfaringer også! @Aussieglis hvor kjøpte dere foret? Jeg handlet i Sverige og har ikke sett det i Oslo (Animail kanskje har det forresten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 17. August 2015 Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 Vi kjøpte på en dyrebutikk i Hamar. Etter litt googling ser jeg jo at det er de som lager Robur også, og det har jeg vært fornøyd med men ikke brukt på nesten 7år. Har ikke plass til V&H akkurat nå så måtte ty til tørrfor og sambo ble anbefalt Nature's istedenfor Orijen pga pris. De var visst ganske like produksjonsmessig men Nature er veldig mye billigere siden man slipper frakt fra Canada. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Får fatt i det i Bergen. Har prøvd fisk, men til 3 svære bikkjer ble det for dyrt å fore på. Veldig fornøyd ellers. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffen Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Synes fôret så spennende ut da jeg så det i dyrebutikken men ble ikke så voldsomt imponert over ingrediensene. Ser ikke ut til å innholde så mye kjøtt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts