Aea Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Kan forverter få pass til hunden? Sånn at de kan reise til Sverige og sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Fórverten min har passet til hunden. Hun kan skrive seg inn i passet og ta han med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Jeg har hatt pass til mine forhunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Mine fôrverter har fått med pass når de henter valpen - ID-merkingen er registrert på mitt navn, så det kommer eventuelt opp hos veterinær om de sjekker, men det har ikke vært noe problem hittil. I mine kontrakter står fôrvert for de daglige utgifter, inkludert normal vaksinering, og da bør en selvfølgelig også få gitt ormekur og stemplet dette i et pass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2015 Fikk pass med en gang jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2015 Min forvert fikk med passet når de fikk hunden. Nå går det litt frem og tilbake mellom oss, og akkurat nå ligger det her siden hun har vært på noen utstillinger - den som har bruk for det har det liggende liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts