MonicaT Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Skrevet 7. Juli 2015 Jeg liker ikke å endre ting og vet ikke hvordan jeg gjør det. Så jeg trenger hjelp til hvordan jeg kan justere str på ting. Noen som kan hjelpe? Send meg en pm Siter
MonicaT Skrevet 9. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2015 Ingen som er dyktige på Photoshop? Skal justere bredden på noen armer Siter
Snøfrost Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Skrevet 9. Juli 2015 Er ikke veldig flink på ps, men noe kan jeg da. Hva mener du med at du skal justere bredden på noen armer? At kun armene skal bli bredere og resten være som det er på bildet? Uansett må du i alle fall lage et layer med bare armene, evt et layer pr arm (hadde nok jeg valgt) for å få dette til. Det finnes mange gode ps tutorals på adobe sin hjemmeside (gjorde i alle fall) Siter
MonicaT Skrevet 9. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2015 Er et portrett bilde hvor overarmene skal forminskes. Skal prøve å Google litt Siter
Khela Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Skrevet 9. Juli 2015 Ctrl+shift+X, bare test det verktøyet Ellers er stamp-tool fint Men vær forsiktig, slike endringer kan kjapt bli ganske synligem Siter
Sprettballen Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Skrevet 9. Juli 2015 Det kommer litt an på bakgrunnen til armen hvor enkelt det blir, man ser veldig fort om sånt blir endret om man ikke fikser på bakgrunnen i tillegg. Siter
Wachita Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Skrevet 9. Juli 2015 Jeg kan prøve, men jeg lover ingenting! ;P Siter
Recommended Posts