marjea Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2015 Jeg fatter ikke at sånne ting fremdeles skjer, når skal folk skjønne at de ikke kan forlate hunden i bilen i varmen?? http://www.dagbladet.no/2015/07/01/nyheter/dyr/utenriks/39949243/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2015 Stakkars, stakkars hund Jeg fatter ikke at folk kan være så korttenkte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2015 Helt grusomt. Stakkars liten Hvert år er det mange tilfeller med barn og hund som omkommer i bil i varmen, hvorfor skjer det igjen og igjen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2015 Jeg har begynt å gå rundt med nødhammer i vesken og står gjerne ved en bil en halvtimes tid og ser etter eier og/eller tegn på overoppheting, for jeg blir så lei meg av å se disse sakene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Helt grusomt. Stakkars liten Hvert år er det mange tilfeller med barn og hund som omkommer i bil i varmen, hvorfor skjer det igjen og igjen? Fordi det ikke er idiotlås på å kjøpe hund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts