Eden Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Det er mulig jeg er en smule dum, men jeg har kjøpt et Trixie bilbur og skjønner ikke hvordan dette skal festes kvile . Noen som kan hjelpe? Det kan da ikke holde med borrelåsen i bunnen? Siter
simira Skrevet 30. Juni 2015 Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 De fleste biler har lastefester i alle fire hjørnene av bagasjerommet. Ta en titt under matta der? Siter
Eden Skrevet 30. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 De fleste biler har lastefester i alle fire hjørnene av bagasjerommet. Ta en titt under matta der? Men det er ikke noe spesielt feste til på buret. Fester jeg bare der det passer? Altså bilen har fester, men hvor på buret? Siter
Ingidano Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Skrevet 1. Juli 2015 Men det er ikke noe spesielt feste til på buret. Fester jeg bare der det passer? Altså bilen har fester, men hvor på buret? Fest stroppene på buret der det passer Mitt er stroppet i alle hjørner ned mot gulvet i bilen, samt en over buret. Siter
Eden Skrevet 1. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2015 Takk! Da er buret festet og det skal nok sitte bra. Ble bare litt fedd jeg hadde misforstått noe her. Siter
Recommended Posts