FrøkenLilla Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Hvilken type belønning bruker du,feks leverpostei når kan jeg starte å gi det? Valpen er 8 uker. Hva annet gir su eventuelt valpen foruten foret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Fiskekake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Hvasomhelst som hunden liker, så og si. Tørket lever, pølser, kylling, pannekaker (Gira får ikke det, da blir hun dårlig i magen), fiskekaker/pudding osv. Så lenge det er godbiter i forbindelse med trening så blir det jo ikke så store mengder. Bruker også en del lek i trening. At valpen er 8uker har ikke noe å si, den kan få godbiter fordi. Bare del de smått, og ikke gi kjempestore mengder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Skinke, pølse, kjøttkaker, fiskekaker, godbiter fra dyrebutikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monstermunster Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 jeg bruker butikk-godbiter, kylling, ost, tacolefse, pølse osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Kattungemat til valper, kvart frolic når de er voksne. Er det noe helt spesielt kan jeg klinke til med pølsebiter etc , men aldri til hverdags. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts