WelshenNemi Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i gode hansker til å trene spor med? Helst litt billige, da mine forsvinner fort Nemi drar ganske bra i sporet, og har fått brannsår av alle hanskene jeg har prøvd hitil Må være litt små str. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Felleskjøpet.. De har arbeidshansker laget av geiteskinn.. Gode myke og funker knall Ellers kan du stikke innom en klatreforetning.. Men det ekke like billig da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Eller annen sporline... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Kjøp sånne billige ridehansker med gummiknotter, det synes i alle fall jeg at funker bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Eller annen sporline.. Har prøvd flere forskjellige sporliner. Og trenger uansett gode hansker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Felleskjøpet.. De har arbeidshansker laget av geiteskinn.. Gode myke og funker knall Ellers kan du stikke innom en klatreforetning.. Men det ekke like billig da Sent from my iPhone using Tapatalk Får ikke til å multi quote fra mobil. Felleskjøpet har jeg ikke tenkt på! Takk ? klatreforretning vet jeg ikke om i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Kjøp sånne billige ridehansker med gummiknotter, det synes i alle fall jeg at funker bra! takk for svar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 På kalde dager har jeg brukt noen forede ridehansker med elgskinn i håndflaten. De er kjempegod, kjøpt på Hööks for "ørten" år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 På kalde dager har jeg brukt noen forede ridehansker med elgskinn i håndflaten. De er kjempegod, kjøpt på Hööks for "ørten" år siden takk ? har hatt ridehansker enten fra Hööks eller xxl før, men de var veldig tynne, så hjalp ikke stort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Jeg bruker et par gamle skihansker med skinn i håndflaten, fungerer ypperlig! Er jo ikke voldsomt billige hvis du ikke har fra før, men kanskje du finner noe på salg nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Jeg bruker billige skihansker med skinn(?) på håndflatene og figrene, kjøpt på tilbud til 79,- hver gang, så usikker på ordinærpris! De holder daglig bruk av langline i ca ett år før de må byttes ut. Langline/sporline og hund som trekker er grusomt uten hansker:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Biltema har också olika typer av handskar till bra pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Skinn inni handflaten og små nok til at dem sitter på handa er viktige ting, felleskjøpet har faktisk mye i små størrelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Har brukt ridehansker fra Hööks og skihansker. Fungerer fint! Sjekk på XXL om det har noe rimelig der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts