Mackenzie Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Hei! Kenzie skal på sin første utstilling neste helg, og tidligere i dag lette jeg frem vaksinasjonsattesten for å sjekke at den er i orden. Så ser jeg at veterinæren har skrevet feil dato på vaksinen. Kenzie fikk 12-ukersvaksinen sin helt i starten av januar i år, og veterinæren har tydligvis av gammel vane skrevet 2014 i stedet for 2015. I januar 2014 var hun ikke født engang Vil dette ha noe å si for om vaksinasjonsattesten er gyldig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Ja, hvis hun i følge papirene blei vaksinert i 2014, så er jo det godt over et år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Er det ikke bare å si det som det er dersom noen spør? Ikke sikkert de reagerer på det, og du vet jo hun er vaksinert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Står det fødselsdato på samme attest/i samme bok så tror jeg nok de forstår det godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Det går sikkert å forklare, men det beste er jo bare å få ført på riktig hos vet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Vaksinasjonen er vel uansett gyldig i to år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Dra innom dyreklinikken der de vaksinere og få de til å føre inn riktig? De har det vell i systemet sitt at du var der riktig dato. Jeg hadd blitt litt stressa over at datoen er feil om det var min hund, så jeg hadde gjort det kjipt å ikke få komme inn om de ikke tror deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Mine har et januarstempel fra 2013 som egentlig skulle være 2014 i passene sine. Det er aldri noen som har sagt noe på det, hverken på utstillinger, stevner eller på grensekontrollen på Svinesund... Jeg oppdaget det faktisk først selv i januar 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Ta med reg bevis og vaksinasjons beviset for da ser dem jo at datoen er feil. Hvor skal du stille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts