Tuppen Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Ser at det er mange som spør om det samme, forslag til navn. Jeg trodde ikke det skulle være noe vanskelig å finne et navn, men det er det jammen :-) Har lett side opp og side ned i forskjellige navnelister og funnet noen fine navn, men etter å ha "smakt" på dem og sagt dem høyt for meg selv i forskjellige stemmeleier og sammenhenger (naboene tror sikkert jeg er gal) er jeg fortsatt like blank ;-) Tar med glede imot gode navneforslag til denne godgutten, som flytter inn hos oss ganske snart :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Laban Trygve Lakris Panda Dent Doc (eh... ble visst et lakristema der gitt..) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Det finnes tusenvis av navn å velge mellom, kanskje det er derfor det kan føles vanskelig? For at det skal bli litt enklere for deg kan du snevre det inn litt. Bestem deg for om du liker menneskenavn på hunder (Bobby, Bernt, Bodvar), om du vil ha navn som gir spesielle assosiasjoner, for eksempel natur: Lyng, storm, Bjørk. Eller liker du best norrøne navn: Odin, Brage, Ask. Kanskje gudenavn med skogstilknytning: Artemis, Pan. Osv. osv. Hvilken type navn liker du best? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppen Skrevet 21. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Jeg liker både hundenavn, menneskenavn og norrøne, men jeg tenker det må være et koselig navn, to-stavelses ord, lett for hunden å oppfatte, og lett å uttale. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppen Skrevet 21. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Godte-navn som Turb foreslår er også morsomme. Det er kjempevanskelig når jeg ikke en gang greier å holde meg til en kategori. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Stor sjanse for at navnet popper opp i det du får valpen hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camillen Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Laban Trygve Lakris Panda Dent Doc (eh... ble visst et lakristema der gitt..) Hoho - favoritt! Ellers syns jeg Elling klinger! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Her er noen av mine favoritter Slenger meg på kommentaren ovenfor, det blir nok noe lettere å velge når du får valpen hjem. Ååh, labbebebiser er så fine Baloo Tito Vims Athos Ecko Tex Marley Arco Kaizer Kiran Neo Nero Quantas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angelina Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2015 Bamse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Krutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Nox 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Čeahppi Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Liker Marley Ellers: Reggie Ziggie (Marley) Bobby (Marley) Jah'man 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppen Skrevet 22. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Takk for mange fine svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts