Gå til innhold
Hundesonen.no

Smoothie oppskrifter


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Guest Yellow

Blander bare forskjellig frukt og bær gjerne bare med en skvett vann, eller så tar jeg litt vann pluss naturell yoghurt. De selger poser med frosne jordbær og bærmiks uten tilsatt sukker, handler som regel på Kiwi så har kjøpt det der, men tror mange selger disse. :)

Banan, frosne jordbær og yoghurt (og en skvett vann for at det skal blande seg lettere) f.eks er godt. Ellers tar jeg som sagt bare litt forskjellig av det jeg har, epler, kiwi og druer er og godt f.eks synes jeg. Har blandet i spinat noen ganger og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vi solgte på jobben min var supergod og enkel. :)

Eplejuice

2 skjeer vanilje-yoghurt (kan sløyfes om man vil ha den sunnest mulig, er jo sukker i vaniljeyoughurt, men er best med)

Mango, jordbær eller skogsbør eller valgfri blanding av disse

Dødsgodt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget rene grønnsakssmoothier, det er det sunneste. :) Det er bare å prøve seg frem med alt mulig rart, noe er lettere å få til enn andre ting. Avokado funker, isergssalat funker, spesielt tomat og rødbete setter søt smak på. Ellers squash og asparges er også godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget rene grønnsakssmoothier, det er det sunneste. :) Det er bare å prøve seg frem med alt mulig rart, noe er lettere å få til enn andre ting. Avokado funker, isergssalat funker, spesielt tomat og rødbete setter søt smak på. Ellers squash og asparges er også godt.

Men blir de gode? :)

Jeg lagde en gang en grønn smoothie som ble ganske god;

eple, avokado, noen spinatblader, limesaft og eplejuice tror jeg det var. Ha i nok eple :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir de gode? :)

Jeg lagde en gang en grønn smoothie som ble ganske god;

eple, avokado, noen spinatblader, limesaft og eplejuice tror jeg det var. Ha i nok eple :)

De blir jo ikke søte som sjokolade eller frukt, men dersom man velger riktig ingredienser og forhold, blir de absolutt drikkbare! Det er en vanesak dette med grønnsaker uansett, og dersom man har kuttet sukker (slik jeg har) er feks cherrytomater forferdelig søtt og god snacks. Alt er relativt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget rene grønnsakssmoothier, det er det sunneste. :)  Det er bare å prøve seg frem med alt mulig rart, noe er lettere å få til enn andre ting.  Avokado funker, isergssalat funker, spesielt tomat og rødbete setter søt smak på.  Ellers squash og asparges er også godt. 

Bruker du alle råvarene ferske?

Jeg bruker mer grønnsaker i juice, men ikke i smoothie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...